וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפלה קורבן למתיחה - וניסתה לטעון את האייפון במיקרו. צפו

אילן גלר

28.3.2016 / 10:13

כבר תקופה לא קצרה שמסתובבת ברשת מתיחה לפיה ניתן לטעון את מכשיר הסמארטפון במיקרו תוך שנייה או שתיים - שזה בדיוק הזמן שלוקח למיקרו לשרוף כל נייד שמוכנס לתוכו

צילום מסך

הבחורה המככבת בסרטון הוויראלי הזה נאלצה ללמוד בדרך הקשה שלא כל מה שכתוב באינטרנט נכון; במהלך שיטוטיה בפורומים מקוונים, נתקלה הצעירה בשמועה אודות דרך חדשה ומהפכנית להטעין את מכשיר האייפון במהירות שיא - פשוט מניחים אותו במיקרוגל ומפעילים אותו לשנייה אחת. בדרך מסתורית כלשהי, האנרגיה שאותה מייצר מכשיר המיקרוגל אמורה הייתה לטעון בעוצמה את סוללת המכשיר וחסוך לה דקות טעינה ארוכות.

זה, כמובן, לא בדיוק מה שקרה. רגעים ספורים לאחר הפעלת מכשיר המיקרוגל, נשמע קול פיצוץ המבשר את סופו בטרם עת של מכשיר האייפון היקר. רעש הפיצוץ הביא אנשים נוספים מהמשרד למטבחון, אם כי נדמה לנו שהאשם העיקרי במתיחה הוא האדם שצילם את סרטון הוידאו עצמו: הוא הרי צפה בזמן אמת כיצד הבחורה מניחה את האייפון במיקרוגל ומפעילה אותו, מבלי לנסות לעצור אותה ולהסביר לה שאין שום סיכוי שתהיה מרוצה מהתוצאה.

ייתכן שמקור הבלבול הוא בדיווחים הרבים בתקשורת על מכשירי סמארטפון אחרים שתומכים בטעינה אלחוטית. טעינה זו מתבצעת באמצעות ציוד מיוחד, ובוודאי לא בתוך תנור המיקרוגל שרצוי כלל לא לקרב אליו את הטלפון. המתיחה הזו מסתובבת ברשת כבר תקופה ויש לא מעט דיווחים על אנשים שנפלו קורבן, אבל עד כה זו הפעם הראשונה שאנחנו רואים את זה מתועד, מהחיוך הנבוך שלפני ועד ההלם שאחרי.

אייפון במיקרו. צילום מסך
אל תעשי את זה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully