וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון SE יושק בשבוע הבא בישראל. כמה הוא יעלה?

28.3.2016 / 10:30

מכשיר הביניים החדש של אפל מצויד במפרט מרשים כמו אייפון 6S באריזה מוקטנת עם מסך 4 אינץ', מה שאמור לקרוץ ללא מעט חובבי אפל המתגעגעים לאייפון 5 או כאלו שמאסו במסכים הגדולים

צילום מסך

רשת iShare, השחקנית החדשה בזירת מוצרי Apple בישראל תשווק בישראל החל מתחילת שבוע הבא את אייפון SE החדש שהושק בשבוע שעבר בעולם באירוע של אפל.

ל-SE מסך 4 אינץ' ומראה הדומה לאייפון 5S. הוא עטוף במסגרת אלומיניום ובלבו מעבד A9 המספק ביצועים משודרגים. יש לו מצלמה אחורית עם 12 מגה פיקסל, פוקוס פיקסל ומעבד אותות שמאפשר פיצ'רים כמו פנורמה איכותית, וידאו משופר, הילוך איטי, קפיצות זמן ועוד, בנוסף לאיכות צילום גבוהה גם בתנאי תאורה פחות אידיאליים.

למכשיר סוללה בקיבולת 1,642 מילי-אמפר לשעה, שאמורה להספיק לא מעט בזכות טכנולוגית שימוש חסכונית ומסך קטן יותר, ו-2 גיגה RAM של זיכרון.

המצלמה הקדמית מצוידת בפלאש רטינה, ששואב אור מהתצוגה כדי להאיר את התמונה ולשפר את התוצאה הסופית. בנוסף יש במכשיר תמיכה בווידאו 4K וגלישה במהירויות גבוהות.

אייפון SE. צילום מסך
נראה לכם מוכר?/צילום מסך

הדגם עם 16 גיגה לאחסון יימכר בסכום של 2,229 שקלים ואילו הדגם המומלץ יותר עם 64 גיגה לאחסון יעלה 2,849 שקלים. הוא יהיה זמין בצבעים: כסוף, אפור חלל, ורוד וזהב. ניתן יהיה לרכוש את המכשיר בסניפי הרשת בפתח תקוה ובתל-אביב ובחנות המקוונת.

לצורך השוואה, בעולם מחיר ההשקה של דגם ה-16 גיגה הוא 399 דולרים (כ-1,533 שקלים) והדגם המורחב עולה בעולם 499 דולרים (כ-1,917 שקלים).

"אנחנו שמחים להציע לקהל הישראלי את המוצרים הנחשקים של חברת Apple במחירים אטרקטיביים ושוברי שוק שטרם נראו בישראל", אמרה שני אושקי, סמנכ"לית השיווק של הרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון SE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully