וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובה שמפניה: האם זו ההמצאה הכי מושחתת שיש?

אילן גלר

29.3.2016 / 6:05

יש המצאות פשוטות מאוד שאומרים עליהן "איך לא חשבו על זה קודם?!", ויש המצאות שפשוט אף אחד לא המציא מרוב שהן מוגזמות. אתם יודעים, כמו רובה שיורה שמפניה למרחק 7 מטרים

צילום מסך

הגאדג'ט הלוהט שכובש את מיאמי בשבועות האחרונים אינו סמארטפון חדש או מכונית היברידית מגניבה, אלא רובה שמפניה - מכשיר המסוגל לשגר את המשקה היוקרתי למרחק של עד שבעה מטרים, תוך שהוא מנצל את הלחץ הטבעי בבקבוק המשקה האלכוהולי המבעבע ליצירת האפקט המרשים והמושחת הזה.

ג'רמי טואיטו, יזם ממיאמי האחראי לייבוא המוצר מצרפת, מעיד כי מדובר בלהיט בקרב הבליינים. "התחלנו בשיווק רובה השמפניה לפני עשרה ימים, והתגובות פשוט מטורפות", הוא מספר. "כבר עכשיו כמעט נגמר לנו כל מלאי המשלוח הראשון, שכלל כמה מאות רובים. מאחר ועכשיו שבוע המוזיקה של מיאמי, כל הראפרים מבקשים מהמנהלים שלהם להשיג את הרובה כדי שיוכלו להשתמש בו בקליפ הבא שלהם".

פרט לירי השמפניה למרחק, מסוגל הרובה גם למזוג את המשקה לתוך כוס, אבל האפקט הרבה פחות מרשים. מחיר התענוג המפוקפק והדקדנטי הזה עומד על 450 דולרים ולטענת ג'רמי, הוא כבר קיבל כמה פניות מאנשים שביקשו להפוך למפיצים רשמיים, ולמכור את רובי השמפניה לצד המשקה עצמו בחנויות האלכוהול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קודם יורים, אחר כך שותים./מערכת וואלה!, צילום מסך
רובה שמפניה. צילום מסך
העיקר שאתה נהנה./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצבעים האהובים על האליטה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד לכל וילה זה לגמרי מספיק./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully