וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכו עם העדכון: באג ב-iOS 9.3 תוקע את המכשיר כשלוחצים על לינקים

אילן גלר

29.3.2016 / 9:05

בניגוד למשתמשי אנדרואיד, כשאפל מוציאה עדכון למערכת ההפעלה שלה מיד מתחילים מיליוני משתמשים להוריד אותו. וזו כנראה גם הסיבה שמהר מאוד התגלה הבאג שגורם למכשירים רבים לקרוס בלחיצה על לינק

צילום מסך

אם טרם עדכנתם את מכשיר האייפון או האייפד שלכם לגרסה החדשה של מערכת ההפעלה iOS, אולי כדאי שתמתינו עוד כמה ימים. משתמשים רבים מדווחים בפורומים הרשמיים של אפל כי לאחר העדכון לגרסה 9.3 קישורים המופיעים באתרי אינטרנט, דואר אלקטרוני, ואפילו הודעות SMS, אינם עובדים כשמנסים לגשת אליהם מדפדפן ספארי. במקום להעביר את המשתמשים לדף המבוקש, המכשיר לא עושה כלום, במקרה הטוב, או קורס לחלוטין במקרה הרע.

רוב המשתמשים המדווחים על התקלה משתמשים דווקא במכשיריה החדשים ביותר של אפל, האייפון 6s וה-6s פלוס, אם כי כמה מהדיווחים מגיעים גם ממשתמשי האייפד אייר 2. בהעדר תגובה רשמית מצד אפל, מנסים המשתמשים ליצור קשר עם החברה בכל דרך אפשרית, כולל חשבון הטוויטר AppleSupport שמוצף כעת במאות פניות זועמות המתייחסות לבאג החדש והמעצבן.

מתי תתייחס אפל לתקלה ומתי היא תפיץ תיקון? עדיין לא ברור. חלק מגולשים בפורום הרשמי מתעקשים כי זכו למענה מצד אפל באמצעות מערכת הצ'אט של האתר, ונאמר להם כי התיקון לתקלה יגיע עוד השבוע. אחרים טוענים כי התשובה שקיבלו היא שאין כל תאריך יעד לעדכון נוסף, ועליהם להמתין בסבלנות.

אפליקציות אייפון. ShutterStock
חכו עם העדכון אם אתם יכולים עד לשבוע הבא, אז לפי הדיווחים אפל תשחרר תיקון./ShutterStock

יש תיקון זמני

לפי דיווחים של גולשים באינטרנט יש אפשרות לתקן זמנית את התקלה על ידי כיבוי אפשרות טעינת ה-JAVA בדפדפן של אפל. היכנסו לתפריט ההגדרות > ספארי > מתקדם, ושם בטלו את אפשרות טעינת ה-JavaScript.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully