וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דאם העלה תמונה מירושלים - והותקף על ידי אלפי גולשים פרו-פלסטינים

30.3.2016 / 8:51

כוכב הקולנוע ואמן הלחימה המוכר כנראה חש שהוא עשה טעות קשה כשכתב שהוא ב"שלום מירושלים, ישראל". אחרי מתקפת תגובות הוא מחק את הפוסט ושינה אותו ל"הלו מירושלים".

ז'אן קלוד ואן דאם, כוכב סרטי הפעולה הוותיק, מבקר בימים אלו בישראל. ברוב סרטיו הוא מצליח להתגבר על עשרות אויבים המנסים לתקוף אותו, אבל נראה שדווקא בפייסבוק ידו על התחתונה.

אתמול כוכב הקולנוע ואמן הלחימה הצטלם ליד חומת העיר העתיקה כשמגדל דוד ברקע והעלה את התמונה לפרופיל הפרטי שלו עם הכיתוב: "Shalom from Jerusalem, Israel!!". תוך זמן קצר הפוסט הותקף על ידי אלפי גולשים פרו-פלסטינים ש"תיקנו" את הטעות שלו והבהירו לו שירושלים היא בירת פלסטין והוא בכלל לא בישראל.

חלק מהתגובות כללו ביטויים קצת יותר קשים והרבה תעמולה אנטי-ישראלית. כנראה שהלחץ עבד כי הוא מחק את הפוסט המקורי והעלה פוסט חדש עם אותה תמונה והכיתוב: "Hello from Jerusalem!!". זה אמנם בלם מעט את שטף ההשמצות אבל זה לא עצר את המגיבים מלהסביר לו שהוא עדיין לא בסדר ושהוא צריך בכלל להגיד "סלאם מירושלים".

תגובות כמו: "This is Palestine" (זוהי פלסטין) זכו למאות לייקים. תגובות נוספות כללו ביטויים כמו: "היהודים גנבו את האדמה", "אין פאקינג ישראל בכלל" ועוד. מצד שני, משעות הבוקר החלו לזרום גם לא מעט תגובות מישראלים ותומכי ישראל שחיזקו אותו וקראו לו להתעלם.

הצל פרסם בעמוד הפייסבוק שלו צילום מסך של שני הפוסטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully