וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד הדברים המגניבים: רולרבליידס שטח חשמליים. צפו

אילן גלר

31.3.2016 / 6:47

ההמצאה הזו אולי לא יעילה במיוחד עבור חיי היום-יום של רוב האנשים סביבכם, אבל נסו למצוא מישהו שלא יחשוב שזה אחד הדברים הכי מגניבים שיש. או במילים אחרות: אתם לא תצטרכו אחד כזה, אבל אתם ממש תרצו אותו

צילום מסך

מחפשים פיתרון נוח יותר מאופניים חשמליים כדי להתנייד מתחנת הרכבת למשרד או לבית? ייתכן שלממציא הפולני ג'ק סקופינסקי יש בדיוק את הדבר הנכון עבורכם: רולרבליידס חשמליים נטענים, המסוגלים לנוע במהירות של כ-14 קמ"ש למרחק של עד 20 קילומטרים, ופועלים היטב בכל תנאי השטח - גם בכבישים סלולים וגם בדרכי עפר תלולות וקופצניות.

הסוד הוא שימוש במנועים חשמליים רבי עוצמה וסוללות גדולות ואמינות. הרולרבליידס עצמם מצוידים בזחל גומי כמו של טנק ולא בגלגלים רגילים, וזה מה שמעניק לגאדג'ט המגניב את יכולות הניווט המרשימות שלו. החיסרון הוא משקלם - כ-5 קילוגרמים, כך שאם הסוללה תתרוקן, באמצע הדרך, או שתתפוס אתכם תקלה תיאלצו לסחוב עליכם משקל לא קטן בשארית המרחק הביתה.

מחיר הרולרבליידס החשמליים של סקופינסקי עומד על כ-1,400 דולרים (כ-5,327 שקלים), סכום גבוה מאוד עבור רבים ממשתמשי התחבורה הציבורית, ואפילו עבור חובבי הרולרבליידס. החדשות הטובות הן שהממציא עובד כעת על גרסה המבוססת על זוג רולרבליידס פשוטים יותר, עם מנוע אך ללא רצועות השטח. הגרסה העירונית הזו תהיה כנראה קומפקטית ביחס למוצר המקורי, וגם זולה יותר באופן משמעותי.

רולרבליידס חשמליים. צילום מסך
אמורה לצאת גם גרסה זולה יותר בלי הרצועה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully