וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה הסמארטפון הזה קשוח? אפשר לדפוק מסמרים עם המסך שלו. צפו

אילן גלר

31.3.2016 / 6:56

יש הרבה סוגי סמארטפונים ורבים מהם סובלים מאותה נקודת תורפה - המסך הגדול שלא מצליח להישאר שלם ברגעים המפתיעים שהוא נופל או חוטף מכה. אבל זו לא בעיה שרוכשי Oukitel K4000 צריכים לחשוש מפניה

צילום מסך

יצרניות הסמארטפונים הסיניות מתחרות לא רק בעזרת מפרטי המכשירים או מחירם, אלא גם על עמידותם בפני פגיעות חיצוניות. לצורך כך כבר ראינו כמה וכמה מבחני עמידות קיצוניים, אך נדמה שהיצרנית Oukitel קובעת שיא חדש; הסמארטפון שלה, K4000 Pro, מוצג לראווה בסרטון בו מבקשים אנשי החברה מהעוברים והשבים ברחוב להניף את אגרופם לעברו, חזק ומהר ככל שיוכלו.

החברה הקימה כמה עמדות כאלה בערים הגדולות, על מנת להגיע לחשיפה מקסימלית. אבל אם זה לא מספיק, הרי שסרטון נוסף מדגים את יכולות ה-K4000 כפטיש, ואחד מאנשי החברה משתמש בו בכדי לדפוק תשעה מסמרים לתוך לוח עץ. כמעט מיותר לציין שבכל הסרטונים הללו, מסיים הסמארטפון את המבחן ללא כל סימן לפגיעה חיצונית או בעיה בתפקוד.

כיצד מכשיר עם מסך גדול של 5 אינץ' מצליח לשרוד התעללות שכזו? מארז המתכת שלו תוכנן במיוחד על מנת לספוג פגיעות חיצוניות, בעוד שהזכוכית הקדמית מיוצרת בעובי יוצא דופן של 1.1 מילימטרים. זה אומר שמדובר במכשיר כבד כמעט פי שניים מהמקובל כיום בשוק (250 גרם), אך גם קשוח ועמיד באופן מרשים במיוחד.

דופק מסמרים עם סמארטפון. צילום מסך
הסמארטפון הזה בינוני כמעט בכל פרמטר אבל מעולה למי שאיבד את הפטיש./צילום מסך

מעבר לקשיחות שלו, בתוך המארז תמצאו מעבד מרובע-ליבות 1 גיגה-הרץ, 2 גיגה זיכרון RAM, 16 גיגה פנימי לאחסון, מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל וקדמית של 2 מגה פיקסל. הוא מגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד 5.1 לוליפופ ומקום לשני כרטיסי סים.

כל העסק מקבל אנרגיה מסוללת 4,600 מילי-אמפר לשעה חזקה (שמוסיפה לא מעט משקל אם באמת רוצים להתשמש במכשיר הזה בתור פטיש) אבל קשה להגיד שהמפרט מרשים. סך הכול ניתן לסכם שמדובר במכשיר גדול וחזק עם מוח קטן; יש גם לא מעט אנשים כאלה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אתגר שבירת המסך ברחוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully