וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האורך כן קובע: חדשות טובות למשתמשי אינסטגרם

אילן גלר

31.3.2016 / 10:31

הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות מבית פייסבוק תאפשר בקרוב להעלות סרטונים באורך של עד 60 שניות במקום 15 שניות בלבד

נהנים לגלות ולשתף סרטוני וידאו באינסטגרם? בקרוב החוויה שלכם תשתפר פלאים. הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות, שבבעלות פייסבוק, הודיעה כי החל מהשבוע הבא היא תאפשר למשתמשים לשתף סרטונים באורך של עד 60 שניות, שיפור משמעותי לעומת המגבלה הנוכחית העומדת על 15 שניות בלבד. כמו כן, תאפשר האפליקציה לערוך כמה סרטוני וידאו שונים לקליפ אחד, באמצעות ממשק מהיר ונוח לשימוש.

מדוע מלכתחילה היה צורך במגבלה של 15 שניות, ולמה דווקא עכשיו החליטה החברה לשנות אותה? ההיסטוריה הקצרה של החברה מספקת את התשובה. כשאינסטגרם הוסיפה לאפליקציית הפופולרית שלה את האפשרות לשתף גם סרטוני וידאו קצרים, בשנת 2013, היה צעד זה מענה לאפליקציית Vine המתחרה שהתמקדה בתכנים מצולמים (ומאפשרת רק סרטונים של 7 שניות). אולם בשנים שחלפו מאז, עברו שתי האפליקציות ממצב בו הן מתחרות ראש-בראש לתפיסות שונות לחלוטין.

אינסטגרם אימצה את גישתה של חברת האם, פייסבוק, ושואפת כיום להפוך לרשת חברתית המחברת בין חברים, או בין מעריצים ומפורסמים. Vine, לעומתה, מציעה זרם של תכנים מעניינים, ללא שאיפה של ממש להפוך למוקד פעילות קהילתית. הבדל זה מאפשר לאינסטגרם להרחיב את מגוון השימושים באפליקציה, ולהותיר את זירת הקליפים הקצרצרים ל-Vine שבכל מקרה אינה מתקרבת לכמות המשתמשים שלה ונהנית ממוניטין חצוף יותר.

אפליקציית אינסטגרם. ShutterStock
חדשות מעולות לחובבי הווידאו באינסטגרם./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully