וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשות השחיתות החדשות- הסיפורים החמים השבוע בפייסבוק

31.3.2016 / 11:27

הירי בחברון, מתווה הגז, פרשות השחיתות החדשות, האח הגדול ורצח תאיר ראדה. וגם: כמה אחוזים מהגולשים תמכו בירי של החייל במחבל ששכב על הכביש בחברון?

סיכום שבוע בפייסבוק. VIGO, אתר רשמי
הירי בחברון, מתווה הגז, פרשות השחיתות החדשות, האח הגדול ורצח תאיר ראדה./אתר רשמי, VIGO

גם השבוע מדדנו, בעזרת חברת Vigo, את הדופק של החברה הישראלית דרך הפוסטים, התמונות והתגובות שפורסמו בפייסבוק. האירועים האקטואליים עמדו במרכז השיח של הגולשים ברשתות החברתיות והשכיחו מאיתנו לחלוטין את אירועי השבוע שעבר (סערת שוברים שתיקה והפיגועים בבריסל ובאיסטנבול).

אלו היו הסיפורים החמים השבוע בפייסבוק: הירי בחברון, מתווה הגז, פרשות השחיתות החדשות, האח הגדול ורצח תאיר ראדה.

הירי בחברון

הירי במחבל הפצוע בחברון זכה לעיסוק נרחב במדיה החברתית, בעיקר של פעילי ימין ששיבחו את החייל והגנו עליו. בשבוע האחרון נפתחו עשרות קבוצות תמיכה בחייל ועצומות לטובתו, לצד גינויים וקללות כנגד הגורמים המדיניים ובראשם שר הביטחון והרמטכ"ל. שני שלישים מהמגיבים בפייסבוק הביעו תמיכה בחייל וסבורים כי מגיע לו צל"ש. באותה הנשימה אותם גולשים הפנו אצבע מאשימה כלפי ארגון בצלם, שתיעד לטענתם בצורה מגמתית את המתרחש.

סיכום שבוע בפייסבוק. VIGO, אתר רשמי
רוב הגולשים מצדיקים את הירי./אתר רשמי, VIGO

מתווה הגז

בצל האירועים בחברון זכתה החלטת בג"ץ בעניין מתווה הגז להתייחסות נמוכה יחסית, ונראה כי רוב הייצוג ברשת היה של קולות מהשמאל ששמחו על ההחלטה. פסק הדין היווה הוכחה עבור הפעילים החברתיים כי המחאה ברשת נשמעה וסייעה בקבלת ההחלטה.

רצח תאיר ראדה

הסדרה התיעודית "צל של אמת" עוררה מחדש את השיח על רצח הילדה תאיר ראדה. מרבית הגולשים הבהירו כי לדעתם רומן זדורוב הוא אינו הרוצח, וכי מתנהלת קונספירציה ציבורית סביב הפרטים האמיתיים.

סיכום שבוע בפייסבוק. VIGO, אתר רשמי
רוב הגולשים מאמינים שזדורוב הופלל./אתר רשמי, VIGO

פרשת השחיתות

ביום שלישי בערב נחשפה פרשת שחיתות שהביאה לאלפי אזכורים ברשת לאריה דרעי, עד ביטול צו איסור הפרסום באותו הלילה. מרבית הגולשים סבורים כי דרעי אשם עוד בטרם התבררו הטענות כנגדו.

סיכום שבוע בפייסבוק. VIGO, אתר רשמי
רוב הגולשים כבר חרצו את דינו של דרעי מחדש./אתר רשמי, VIGO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully