וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לשבת בתמונות טינדר כדי להכפיל את כמות ההצעות?

אילן גלר

1.4.2016 / 5:58

רוצים לשפר את כישורי הטינדר שלכם ולהשיג יותר מאצ'ים? לפי מחקר שנערך באוניברסיטת ברקלי, הסטטיסטיקה מראה שתמונת זכר אלפא, והשתלטות על כל הפריים, עשויה להכפיל את סיכוייכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים יותר מאצ'ים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקר שנערך באוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה מוכיח, לא בפעם הראשונה כמובן, כי בסופו של דבר הבחירות הרומנטיות שאותן מקבלים גברים ונשים הן הרבה פחות מתוחכמות ומודעות והרבה יותר אינסטינקטיביות מכפי שרובנו נהיה מוכנים להודות.

במהלך המחקר, השוו החוקרים בין תמונות שונות שפורסמו באפליקציית הדייטינג הפופולרית טינדר. סוג התמונות שבהן התמקדו החוקרים הם אלו שבהן המצולם נשען לאחור, פורש את ידיו או את רגליו, ובאופן כללי משתלט על כל התמונה.

זו כנראה התנהגות שהייתה נתפסת כמעצבנת למדי בכיתת לימוד, במשרד או בנסיעות בתחבורה הציבורית, אך מתברר כי תמונות מלאות ביטחון עצמי שכאלו בטינדר הכפילו את כמות ההצעות שנשלחו לבעלי הפרופיל.

"הממצאים שלנו מעידים כי במסגרת עולם הדייטינג המודרני - בו ההחלטה הראשונית על משיכה מתקבלת אחרי אינטראקציה זריזה עם תמונה - הצגה של תנוחות שתלטניות ומלאות ביטחון עצמי (זכר אלפא) מעלה את הסיכוי של אדם להצלחות רומנטיות", מסבירה החוקרית טניה ואצ'רקולקסמוסק. "אנחנו רואים את זה קורה בעולם החיות - התנהגות כזו משדרת לבני הזוג הפוטנציאליים שאני יכול לעשות דברים, יש לי מקום בהיררכיה וגישה למשאבים".

מפשק רגליים. ShutterStock
שבו ככה בתמונה./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully