וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מגדירה מחדש את הטלפון הביתי

3.4.2016 / 6:13

בשני העשורים שחלפו מאז נכנסו הטלפונים הניידים לחיי כולנו, הקו הביתי איבד לא מעט מהיוקרה ובעיקר מהשימושיות שלו. כעת מנסה גוגל להפוך את הקו הביתי לחכם יותר ולהביא אותו לעולם האינטרנט של הדברים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטלפון הקוי החכם של גוגל./מערכת וואלה!, צילום מסך

הטלפון הקווי איבד בשנים האחרונות מיוקרתו בצורה שהפכה אותו למיותר עבור אנשים רבים. הרשת הסלולרית הצליחה תוך כמה עשורים להפוך לסטנדרט ורבים בוחרים שלא להשתמש כלל בקו כזה בביתם, אך כעת מנסה גוגל להפוך גם את הקו הביתי לחכם יותר.

ענקית החיפוש מקליפורניה הכריזה על חידוש בתחום הטלפוניה הביתית, שנכנס לשלב בטא בחודשים האחרונים וצפוי להביא חזון מחודש של טכנולוגיה שנדמה כי עבר זמנה. טלפון הסיבים של גוגל (Google Fiber Phone) מציע גישה חדשה לטלפון הקווי בשילוב עם טכנולוגיות ענן ופיצ'רים נוספים.

השירות שיוצע בשלב זה למשתמשים האמריקנים, באזורים נבחרים בלבד, יעלה 10 דולר לחודש תמורתם ייהנו הלקוחות משיחות בתוך ארה"ב ללא הגבלה, תעריפי שיחות בינלאומיות זהים לאלו המוכרים משירות Google Voice, ומפיצ'רים כמו שיחה ממתינה, זיהוי מתקשר וחיוג לשירותי חירום.

בנוסף השירות יאפשר לשמור על מספר הטלפון הישן או לבחור אחד חדש וגם לקבל הודעות קוליות בתרגום לטקסט, ישירות לסמארטפון, והעברת שיחות נכנסות באמצעות הענן מהקו הביתי גם למכשירים ניידים, כך שהקו ישאר זמין ושמיש בבית וגם מחוצה לו.

עם השקת השירות מציעה כיום גוגל למשתמשיה בשוק האמריקני גם חבילות אינטרנט, גם תכני טלוויזיה וכעת גם שירות טלפוניה ביתית, או במילים אחרות, "טריפל", אבל יותר מכל גוגל הופכת את הטלפון הביתי למוצר חכם באמת ומחזירה אותו לחיינו מחדש במסגרת מגמת האינטרנט של הדברים (IoT).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully