וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנפצ'אט משתדרגת: מעכשיו יש גם שיחות קוליות ושיחות וידאו

3.4.2016 / 8:55

אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית בעיקר בקרב צעירים עושה צעד נוסף לכיוונה של ווטסאפ ומשחררת גרסה מעודכנת שתהפוך אותה להרבה יותר שימושית

סנאפצ'ט. ShutterStock
עושה צעד גדול לכיוון ווטסאפ. סנאפצ'ט./ShutterStock

משתמשי האפליקציה הפופולרית סנאפצ'ט זכו בימים אלו לכמה עדכונים חמים ושימושיים הרבה מעבר לשיפוץ קוסמטי. הגרסה החדשה של אפליקציית המסרים נועדה להפוך שיחות פרטיות לאינטימיות יותר, עם הוספת חיוג קולי ושיחת וידאו באיכות משופרת. המהלך הזה מיישר קו עם אפליקציות מסנג'ר מובילות מתחרות, כאלו שאינן משמידות את התמונות לאחר השימוש.

צילומי מסך שהודלפו בתחילת השנה רמזו לפיצ'רים החדשים החוסים תחת הכותרת "Chat 2.0", אותם ניתן יהיה להפעיל בחיבור ל-WiFi או לרשת הסלולרית בגרסה המעודכנת. בנוסף לשיחות וידאו וקול אפשר יהיה להשאיר כעת דואר קולי במידה והנמען אינו זמין, שיימחקו לאחר ההאזנה (בסגנון "הודעה זו תשמיד את עצמה").

הסטיקרים, שכבר די נמאסו בפייסבוק, מצטרפים כעת לסנאפצ'ט, בעקבות רכישת פלטפורמת Bitstrips לפני כשבוע המאפשרת יצירת קריקטורות מותאמות אישית.

כדי לעשות שימוש בפיצ'רים החדשים, ודאו כי האפליקציה המותקנת על מכשירכם מעודכנת לגרסה האחרונה, והתחילו צ'ט פרטי עם חבר\ה. בתחתית המסך תבחינו בשני אייקונים חדשים: האחד לשיחות קוליות והשני לשיחה בווידאו, באמצעות המצלמה הקדמית.

במידה ותקבלו שיחה נכנסת, תוכלו לבחור בין התעלמות, הצטרפות או צפייה - שמשמעה צ'ט וידאו חד-צדדי. אפשר גם לשלוח סרטונים קצרצרים של עד 10 שניות, באופן דומה לאפשרות שליחת ההודעות הקצרות המוקלטות המוכרת בווטסאפ.

אחרי השדרוג תוכלו לעבור בקלות בין סוגי השיחות או חזרה לצ'ט, באמצעות לחיצה על המסך. את הסטיקרים תוכלו להוסיף מימין לתפריט הצ'ט (עשר ערכות מדבקות זמינות באופן מובנה בעדכון) - לחיצה עליהם תפתח את מלוא האפשרויות הזמינות לבחירתכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיחות וידאו./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ושיחות קוליות./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully