וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש הפתעות: מה קטגוריות הפורנו הנצפות ביותר על ידי נשים?

אילן גלר

3.4.2016 / 9:15

מה מילת החיפוש הפופולרית בקרב נשים הצופות בפורנו בהולנד, איזה תנוחה מעדיפות הגולשות ברוסיה ובאוקראינה ומה הקטגוריה המועדפת על הגולשות בצפון ודרום אמריקה? אתר Pornhub מביא את התשובות

צילום מסך

(בסרטון: פרסומת משעשעת של Pornhub).

באתר הפורנו PornHub אוהבים לפרסם מדי חודש נתונים סטטיסטיים על הרגלי הגולשים. בשבוע שעבר הם החליטו לציין את חודש האישה הבינלאומי בפרסום נתוני סקר נרחב על העדפותיהן של גולשות מרחבי העולם, בכל הנוגע לקטגוריות הפורנו שהן מעדיפות לצפות בהן.

בתוך התחלה, מתברר כי לא מעט נשים גולשות באתר, כך שבניגוד למה שגברים רבים חושבים - נשים הן דווקא צרכניות אדוקות של תעשיית הסקס המקוון, ממש כמוהם. הקטגוריה הפופולרית ביותר בקרב נשים היא "לסביות" (גם בקרב גברים, אגב, כבר כמה שנים ברציפות) - זו הקטגוריה המובילה בצפון ודרום אמריקה, בחלקים גדולים ממערב אירופה ובאוסטרליה.

נתוני הסקר אינם אישיים מספיק בכדי להבין האם מתוך כל אותן נשים הצופות בפורנו לסבי, הרוב הן נשים המגדירות עצמן כלסביות, או שנשים מכל קצוות סקאלת הנטיות המיניות מעדיפות לצפות בסקס של נשים עם נשים אחרות.

סיפור בדקה פורנו לוס אנג'לס. מערכת וואלה!
מה נשים רוצות?/מערכת וואלה!

ברוסיה, אוקראינה ובלארוס הקטגוריה הפופולרית ביותר היא מין אנאלי; במזרח אסיה מעדיפות הנשים לצפות באנימציה ("הנטאיי"), בעוד שבמדינות הבלקן ובגוש היוגוסלבי לשעבר, הקטגוריה החביבה על נשים היא "פין גדול".

לסיום, נציין שתי מדינות במערב אירופה, בהן נשים צופות בקטגוריות ייחודיות שאינן פופולריות במדינות אחרות, לפי נתוני Pornhub: בגרמניה נשים חובבות את קטגוריית ה"פטיש", בעוד שבהולנד רבות מהן בוחרות לצפות ב"קשירות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקטגוריות המועדפות על נשים לפי אזורים בעולם./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזמן הממוצע שנשים מבלות באתר לפי מדינה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העדפות הנשים באחוזים, ביחס לשאר המדינות./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully