וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להדגיש טקסט או לסמן אותו כמחוק בווטסאפ? מדריך קצרצר לעדכון האחרון

4.4.2016 / 5:24

אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית מאפשרת בגרסתה העדכנית ביותר להדגיש טקסט, להפוך אותו לנטוי וגם להעביר דרכו קו מחיקה. כך תעשו זאת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להוסיף קצת רגש לטקסט./מערכת וואלה!, צילום מסך

שיחות ווטסאפ כבר ממזמן החליפו את המסרונים ובמקרים רבים את השיחה הקולית עצמה, אבל למרות הפופולריות של האפליקציה, קשה לעתים להבין למה התכוון הצד השני. למרבה המזל, בגרסתה האחרונה ווטסאפ מציעה אפשרויות טקסט כמו הדגשה והטיה.

העדכון כולל אפשרויות מוכרות למשתמשי מעבדי התמלילים, כמו וורד. כדי להפוך טקסט למודגש, יש להוסיף כוכביות לפני ואחרי המילה או מחרוזת הטקסט המיועדת להדגשה: *ככה למשל*.

כדי להפוך את הטקסט לנטוי, בצעו את אותה פעולה אבל עם קו תחתון, לדוגמה: _ככה_. וכדי להוסיף קו חוצה לטקסט, מה שיגרום לו להראות כמו פריט שנמחק במשמעות של "קבל ביטול" הוסיפו מקף מעוקל לפני ואחרי, לדוגמה: ~ככה~.

אם תרצו תוכלו להשתמש בשניים או שלושה *~_סוגי הדגשה_~* בו זמנית, כשהעדכון זמין מגרסת 2.12.17 למשתמשי iOS וגרסת 2.12.535 לבעלי אנדרואיד. העדכון הזה מצטרף ליכולות שיתוף מסמכים בענן ואפשרות זום בקטעי וידאו הטריות, שגם בהן התחדשה האפליקציה בתחילת החודש.

לא עובד לכם?
למרות שהפיצ'ר הושק באופן רשמי, וזכה לכותרות רבות בכל העולם, יש לא מעט משתמשים שלא מצליחים להשתמש בו. חלק מהדיווחים ברשת גורסים שעיצובי הטקסט החדשים פעילים במכשירי אייפון ואייפד רבים ובאנדרואיד רבים מדווחים שניתן להשתמש בטקסט המעוצב רק בגרסת מרשמלו 6.0, הזמינה כעת במכשירים חדשים, במכשירי נקסוס ובחלק קטן מהמכשירים שהושקו בשנה האחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully