וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמר המקום באייפון? קבלו טריק מוזר להשיג עוד מקום אחסון

אילן גלר

6.4.2016 / 8:03

מתברר שכדי למכור לכם תוכן בתשלום, אפל מוכנה לפנות קבצי מערכת זמניים שאחרת לא זוכים לטיפול מהיר ומסור. נסו את הטריק הזה רק אם נותרו לכם מגה-בייטים בודדים

אפליקציות אייפון. ShutterStock
דואגים לעסקים שלהם באפל./ShutterStock

מכשיר האייפון שלכם מודיע כי שטח האחסון המובנה במכשיר עומד להסתיים? במקום לרוץ ולמחוק אפליקציות, תמונות, סרטונים וקבצי מוזיקה, הנה טריק מוזר שהחל לרוץ ברשת בסוף השבוע ועשוי לפנות לכם שטח אחסון יקר, מבלי שתאלצו למחוק דבר.

הצעד הראשון הוא לוודא שאכן נותרו רק מגה-בייטים ספורים של שטח פנוי במכשיר; תוכלו לעשות זאת על ידי כניסה לתפריט ההגדרות, משם לאפשרויות הכלליות (General) ולנתון המופיע תחת האפשרות שימוש (Usage).

כעת, חפשו את אפליקציית הסרטים של אפל, iTunes, במכשיר (תוכלו לעשות זאת על ידי הקלדת המילה iTunes בשורת החיפוש המופיע במסך הבית השמאלי ביותר). בחרו בסרט כלשהו, לא חשוב איזה, ואז נסו לשכור אותו (Rent). לאחר כמה שניות תקבלו הודעה על כך שאינכם יכולים לעשות זאת מפני שאין לכם די שטח אחסון במכשיר (הפתעה!), אך במהלך התהליך יתפנה מעט מהשטח הזה לצורך שימושן של אפליקציות אחרות.

איך בדיוק זה עובד? מסתבר שכ-iTunes מנסה להוריד למכשיר סרט קולנוע לצפייה, היא מוחקת באופן אוטומטי קבצים זמניים שלא טופלו עד אותו רגע. מחיקה זו אינה מספיקה לצורך צפייה בסרט, אך כן תוכל לעזור לכם לפנות מעט מקום בזיכרון המכשיר. שימו לב שלא להשתמש בטריק הזה כאשר יש לכם גיגה או יותר פנויים - שכן במקום לפנות עוד מקום בשטח האחסון, iTunes תגבה מכם תשלום מלא ותציג בפניכם את הסרט שביקשתם.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully