וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירוק לגורמים: אין שום דבר חדש באייפון SE החדש

אילן גלר

4.4.2016 / 6:09

בדיקת קרבי המכשיר הוכיחה חד-משמעית את מה שהשמועות גרסו בחודשים שלפני ההשקה - האייפון SE הוא אייפון 6S ממוזער, עם רכיבי מסך מיושנים של אייפון 5S

צילום מסך

באירוע ההשקה האחרון שלה חשפה אפל את אייפון SE שהצליח לסקרן לא מעט חובבי טכנולוגיה ברחבי העולם, וגם לעורר עניין בקרב חובבי אייפון שהתגעגעו למסך הקטן בגודל 4 אינץ'. רבות דובר על המפרט המרשים שמסתתר בתוך הגוף המזכיר מאוד אייפון 5S.

מה שרבים לא ציפו לו זה שאפל פשוט יארזו מחדש רכיבים של מכשירים קודמים, מאחר והחברה גם ככה מתמודדת עם צפי של ירידה במכירות וטענות על חוסר יכולת לחדש. לפי הדיווחים האחרונים, גם אייפון 7 לא יביא עמו בשורה, כשיושק בספטמבר, ושינוי משמעותי בעיצוב נראה רק בשנת 2017.

בבדיקת קרבי המכשיר, שערכו אנשי הבלוג Chipworks, התגלו ממצאים מוכרים היטב למי שעקבו אחר מפרטי הסמארטפונים מבית אפל לאורך השנים. ה-SE מצויד במעבד A9 זהה לזה של מכשיר הדגל אייפון 6S, לצד 2 גיגה זיכרון RAM ורכיב NFC שנלקחו גם הם ישירות מה-6S.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מצליחים לחדש. אירוע ההשקה האחרון של אפל./מערכת וואלה!, צילום מסך

בבדיקה עלה גם כי רכיב המסך בגודל 4 אינץ' זהה לזה של האייפון 5S, ולכם המכשיר אינו תומך בטכנולוגיית רגישות למגע, 3D Touch, השמורה לרכיבי מסך מדורות מתקדמים יותר באבולוציה האייפונית. עם זאת, הבדיקה מראה כי מערך הסוללה וטכנולוגיית השימוש באנרגיה במכשיר זכתה לשדרוג בתקווה שמשתמשי ה-SE ייהנו מחיי סוללה וזמני עבודה משופרים.

רכיב המצלמה במכשיר אמור לתאום את הסטנדרט של מכשיר הדגל של החברה, ה-6S, שבמיטב המסורת של מצלמות אפל, זוכה לביקורות מעולות על איכויות הצילום שלו.

כאמור, אין פה הפתעות אבל הבדיקה הזו הוכיחה חד-משמעית את מה שהשמועות גרסו בחודשים שלפני ההשקה - האייפון SE הוא אייפון 6S ממוזער, עם רכיבי מסך מיושנים של אייפון 5S. מחירו האטרקטיבי הופך אותו לבחירה המובנת מאליה עבור מי שמעדיפים מסך קטן בשל הנוחות, אך רוצים להנות מחומרה מהירה וחדשה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מסתכלים בקנקן./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully