וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדפינגר: המיליונר הסעודי שחושף את חיבתו המוגזמת לזהב באינסטגרם

אילן גלר

4.4.2016 / 7:19

יותר מ-75 אלף גולשים עוקבים אחרי טורקי בן עבדאללה, המציג ברשת החברתית את חיבתו לכל דבר מצופה זהב ואת צי מכוניות היוקרה וצ'יטת המחמד שלו

צילום מסך

רובנו מנצלים את הרשתות החברתיות כדי להשוויץ מדי פעם אבל המיליונר הסעודי הזה הצליח לסחוף עד כה יותר מ-75 אלף עוקבים באינסטגרם שם הוא מפרסם תמונות המציגות, לכאורה, את סגנון חייו הראוותני, הבזבזני ובעיקר המוגזם.

חבריו ועוקביו של טורקי בן עבדאללה במדיה החברתית נחשפים לאורח חייו העשיר-עד-כדי-גיחוך על הציר שבין ערב הסעודית ללונדון; בתמונות תוכלו לראות את חיבתו לכל דבר מצופה זהב, את אוסף שעוני היוקרה וצי רכבי היוקרה שלו (שנטבלו בזהב), בנוסף לצ'יטת המחמד שלו ושלל ביקורים במסעדות פאר ועוד סמלי סטטוס מובהקים.

המיליארדר הצעיר משתף תמונות של רכבי הרולס-רויס, מרצדס, בנטלי ולמבורגיני שלו - השווים הון עתק - בהם הוא נוהג להנאתו ברחבי העולם. באחת התמונות, במושב הנוסע שלצדו, עומדת צ'יטת המחמד שלו.

עוד באוסף הצילומים נופיה המרהיבים של דובאי, וכן סלפי עם חברים במטוס הפרטי. כל אלו לא עזרו לו להימנע מקנסות חנייה בעלות של אלפי שקלים, אותם ספג עבור שיירת הרכבים המוזהבים שלו, בשכונת נייטסברידג' הלונדונית.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully