וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני או מטופש? החיישן שיזכיר לישראלים להוריד את קרש האסלה

4.4.2016 / 5:25

גם אנחנו חשבנו שמדובר במתיחה של 1 באפריל אבל אז הסתכלנו על התאריך והבנו שזה אמיתי ואולי יש לא מעט אנשים שירצו אחד כזה כדי למנוע ויכוחים עתידיים. זה לפחות מה שעולה מהסקר שנערך בארץ

BeePee/ניקול - גיתם BBDO

יש לא מעט גאדג'טים גאוניים בעולם הזה שאומרים עליהם "איך לא חשבו על זה קודם?!" ויש גם לא מעט גאדג'טים שאומרים עליהם "למה חשבו על זה לעזאזל?!". BeePee, החיישן המזכיר לגבר להוריד את קרש האסלה, הוא לחלוטין מהסוג השני.

את החיישן הזה משיקה בישראל ניקול, מותג הצריכה מבית חוגלה-קימברלי, ולטענת החברה, "בין נשים וגברים יש ויכוחים נצחיים, במיוחד לכל הקשור בתחזוקת הבית, אחד המכוננים והאמוציונאליים ביותר שבהם הוא הקרב על קרש האסלה. תפקיד החיישן החדשני של ניקול, BeePee, הוא להתריע על קרש אסלה שלא הורד בתום השימוש".

לדברי סרטון ההסבר של החברה, הכפתור מותקן על האסלה והרמת המושב גורמת למעבר ממצב "המתנה" למצב "פעולה". לאחר 45 שניות הכפתור יתחיל לצפצף במידה ולא הורד הקרש. ניתן גם לקבל ממנו הודעת טקסט לנייד שתזכיר לשוב לשירותים ולהוריד את הקרש.

מתריע כששוכחים להרים את הקרש. ShutterStock
כל אישה שנייה מתרגזת בגלל זה? (צילום: Shutterstock)/ShutterStock

בסקר שנערך על ידי מכון שילוב עבור חוגלה-קימברלי, בקרב 382 גברים ונשים מהמגזר היהודי שחיים עם בן או בת זוג נמצא כי 50 אחוזים מהנשים בזוגיות מתעצבנות שבן הזוג שלהן לא מוריד את הקרש של האסלה לאחר השימוש. לפי הסקר, רק 37 אחוזים מהגברים שחיים בזוגיות תופסים את אי הורדת הקרש באסלה כמעצבן או מעורר ויכוח.

"בניקול אנו תמיד מחפשים פתרונות חכמים שיקלו על הצרכנים שלנו, חיישן BeePee פותר את הוויכוח על הורדת הקרש ומאפשר לצרכנים לחזור וליהנות ממה שחשוב באמת", הסבירה מיכל בן חיים, מנהלת שיווק ניקול.

בשלב ראשון, החיישן יחולק למובילי דעה חדשניים כפיילוט ניסיוני ויוצע כפרס בפעילות פייסבוק בעמוד הרשמי של ניקול. המוצר והשירות יינתנו ללא תשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully