וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ משדרגת את ממשק המצלמה באנדרואיד

אילן גלר

7.4.2016 / 0:35

לשורת השינויים באפליקציית המסרים המידיים הפופולרית בחודשים האחרונים מצטרפת גם החלפת הממשק המיושן, בסגנון אנדרואיד 4.0, שייראה ממש בקרוב הרבה יותר טוב ויהיה הרבה יותר נוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיע הזמן למתיחת פנים./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית ווטסאפ זכתה ללא מעט עדכונים במהלך החודשים האחרונים, שטיפלו כמעט בכל תחום - החל מעיצוב האפליקציה, כמות הפיצ'רים הזמינים ועד לאייקון שלה. אולם דווקא ממשק המצלמה, אחד החלקים הקריטיים ביותר, נותר כמעט כשהיה, תוך שהוא שומר על אלמנטים עיצוביים מיושנים שהיו חלק ממערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 4.0, שיצאה לפני כמעט 4 שנים.

כעת, סוף סוף, זוכה גם חלק זה באפליקציה לעדכון מתבקש; גרסת הבטא החדשה של וואטסאפ, 2.16.4, כוללת ממשק מצלמה חדש לגמרי. כפתור הצילום הכחול וצמד האייקונים המיושנים שלצידו הוחלפו בכפתור לבן ואייקונים חדשים הזהים לאלו שבאפליקציית המצלמה הרשמית של גוגל. כדי לצלם סרטון וידאו, יש להחזיק את כפתור הצילום לחוץ למשך כמה שניות, והשינוי יתרחש באופן אוטומטי.

פרט לשינויים קוסמטיים, מציג כעת ממשק הצילום גם את התמונות האחרונות מהאלבום (כך שניתן יהיה לשתף אותן במהירות), וגם אפשרויות השיתוף שודרגו וכעת התהליך הרבה יותר נוח. לא ברור למה כל זה היה צריך לקחת כל כך הרבה זמן, אך לפחות ההמתנה הסתיימה. אם אינכם מעוניינים להוריד גרסת בטא ניסיונית, המתינו כמה שבועות - השינויים האלה יגיעו גם לגרסה הרשמית המופצת בחנות האפליקציות של גוגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שינוי קטן גדול./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully