וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה הרס יכול לעולל מסור חשמלי מחובר לרחפן? צפו

אילן גלר

6.4.2016 / 7:44

הרחפן המפלצתי הזה הוא מסוג הדברים שאף אחד לא באמת צריך אבל כולנו היינו רוצים; ואם לא שיהיה שלנו אז לפחות לשחק איתו איתו קצת. בכל זאת, לא בכל יום רואים ציפור טרף מכנית מרשימה כזו

צילום מסך

צוות יוצרי קולנוע עצמאיים בפינלנד המושלגת החליט להפיק סרטון וידאו מפחיד, בכיכובו של רחפן רב עוצמה עם מסור חשמלי המוצמד אליו. מאחר ורחפנים כאלו לא ממש נמכרים בחנויות, הורכב מנגנון מיוחד ומתוחכם למדי כדי לאזן את משקלו של המסור. כל העסק נשלט מרחוק, אולם הסרטון שהפיצו הפינים לא מתמקד בהישג הטכני המרשים, אלא במה שניתן לעשות עם רחפן מפלצתי שכזה.

במהלך הסרטון, תוקף הרחפן כמה אנשי שלג חביבים (לאולף שלום), ומצליח להרוס אותם לחלוטין - בתצוגת תכלית מושלגת ומרשימה המוצגת בסרטון בהילוך איטי. עוד שימש הרחפן לצורך גיזום ענפים וקרח, כנראה כדי להדגים את יכולות השליטה המדויקת בו. הדבר היחיד שהצליח לעצור אותו הוא בלוני הליום. ברגע שהרחפן התנגש בהם, יצא המנגנון העדין מאיזון והוא התרסק כמעט מיד.

במדינות רבות בעולם, ניסוי שכזה ברחפן ומסור חשמלי הוא עבירה חמורה על החוק - ולא פלא, שכן גם במהלך הסרטון עצמו נראה שהוא עומד בכל רגע לפגוע באחד המפעילים. בפינלנד כנראה שאין עדיין חוקים המגבילים את השימוש ברחפנים, אם כי ייתכן בהחלט שהסרטון הוויראלי ישנה זאת. או יגרום לעוד הרבה אנשים לבנות אחד דומה בבית.

רחפן עם מסור חשמלי. צילום מסך
ציפור טרף./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully