וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואווי נוגחת בסמסונג: "ל-P9 המצלמה הטובה בעולם"

אורן דותן, לונדון

6.4.2016 / 16:30

עם מפרט מרשים ומחיר אטרקטיבי, ה-P9 וה-P9 פלוס של וואווי אמורים לתת פייט גם אם לא לוקחים בחשבון את מצלמת הלייקה כפולת העדשה המשוכללת – שלפי מבחני החברה, משאירה למתחרות אבק ברזולוציה גבוהה במיוחד

וואווי P9 השקה בלונדון. דודי חסון,
מצלמה שהיא גם טלפון, ולא ההפך/דודי חסון

ענקית הסלולר הסינית, וואווי, חשפה היום בלונדון שני סמארטפונים חדשים, שאמורים לתת פייט רציני למתחרות העיקריות מקוריאה, סמסונג ו-LG. לצד תחום ה-VR, התחרות החמה ביותר בין היצרניות מתקיימת כיום בתחום המצלמות, ואין ספק שהבינו את זה בחדרי הישיבות במטה החברה בסין.

הגלקסי S7 של סמסונג מתהדר בצילום הלילה הטוב ביותר כיום וכעת וואווי משיקה את הסמרטפון הראשון בעולם המשלב את העדשות המקצועיות של חברת לייקה בסמארטפון. לדברי החברה, זה הופך את ה-P9 למכשיר עם המצלמה הטובה ביותר כיום בשוק.

וואווי P9 תמונות ראשונות ביד. אורן דותן, לונדון, מערכת וואלה! NEWS
תמונה ראשונה של ה-P9 בלונדון/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן, לונדון

ה-P9 יוצע בעולם בתג מחיר של 549 אירו. לישראל יגיע המכשיר באמצע חודש מאי ועל פי הערכות הוא ישווק במחיר אטרקטיבי יותר משאר המתחרות בקטגוריה. מקורות לא רשמיים מסרו לוואלה! TECH כי מחירו צפוי לעמוד סביב ה-2,500 שקלים - אלף שקלים פחות מהתמחור המקורי שך הגלקסי S7 וה-LG G5.

ה-P9 מורכב ממעטפת זכוכית באיכות גבוהה ואלומיניום, המשמש בתעשייה האווירית. בניגוד לעיצוב המלבני של ה-P8, לדגם החדש יש קצוות מעוגלים מעט, שמעניקים לו מראה קרבי יותר ויוקרתי יותר. הוא יוצע
בגימור ייחודי בגוון ערפל זהוב.

ה-P9 מגיע עם 3 גיגה זיכרון RAM, מסך בגודל 5.2 אינץ', 32 גיגה לאחסון פנימי, מעבד Kirin 955 עם שמונה ליבות של 2.5 גיגה-הרץ חדש המאפשר רמת ביצועים גבוהה וסוללת 3,000 מילי-אמפר לשעה בצפיפות גבוהה האמורה להעניק למשתמשים חיי סוללה ארוכים במיוחד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
וואווי P9 תמונות ראשונות ביד. אורן דותן, לונדון, מערכת וואלה! NEWS
תמונה ראשונה של ה-P9 ביד/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן, לונדון

בנוסף ל-P9 חשפה וואווי את ה-P9 פלוס עם מסך גדול יותר של 5.5 אינץ' וסוללה מוגדלת בקיבולת של 3,500 מילי-אמפר לשעה. בנוסף ה-P9 פלוס מגיע עם 4 גיגה זיכרון RAM (כמו ה-S7 וה-G5). שני הדגמים מצויידים באנטנה וירטואלית משולשת, שמאפשרת למשתמשים קישוריות רצופה לרשתות סלולריות ו-Wi-Fi. המכשירים תומכים כמובן בקישוריות בדור הרביעי. שני המכשירים כוללים טכנולוגיית WiFi חכמה שיודעת לזהות איפה יש את הרשת הכי מהירה ולא רק את האות הכי חזק מהראוטר.

וואווי P9 פלוס בהשקה בלונדון. צילום: אורן דותן, לונדון, מערכת וואלה!
פלוס גדול. ה-P9+ בחשיפה ראשונה/מערכת וואלה!, צילום: אורן דותן, לונדון

כמו כן, לשני המכשירים טכנולוגית הגנה ביומטרית שפיתחה החברה, הכוללת חיישן זיהוי טביעת אצבע משופר שאמור לאפשר הגנה על תכנים מסוימים השמורים במכשיר ולא רק לפתוח ולנעול את הנייד.

"וואווי נרגשת להעניק למשתמשי ה-P9 את החוויה הטובה ביותר של צילום באמצעות הסמרטפון", אמר על הבמה ריצ'רד יו, מנכ"ל החברה. "הודות ליכולות הבלתי מנוצחות של לייקה, המובילה את עולם הצילום כבר יותר מ-100 שנים"

מצלמה בטעם של פעם

ל-P9 חיישן מצלמה של 12 מגה פיקסל עם פיקסלים מוגדלים לצילום איכותי יותר. במבחן השוואתי שהוצג על הבמה בהשקה הראה בבירור עד כמה מצלמת הלייקה החדשה מעניקה מראה מלא חיים לעומת המצלמה של אייפון 6S.

ממשק המצלמה שודרג ומאפשר שליטה מלאה כמו במצלמות לייקה המקצועיות, ואפילו הקול שמשמיע המכשיר בעת סגירת הצמצם נשמע כמו הצליל האייקוני של מצלמות לייקה הישנות והמוכרות

החיישן של לייקה קולט 90 אחוז יותר אור מהחיישן של הגלקסי s7 ו270 אחוז יותר מהאייפון 6s. בנוסף לחיישן המצלמה המשוכלל, ה-P9 מצויד גם באלגוריתם עיבוד תמונה המעצים את האיכות. בגב המכשיר שתי עדשות אופטיות של לייקה, הידועות ברמת הדיוק ולכידת הפרטים שלהן באיכות הגבוהה ביותר. מצלמת ה-RGB של המכשיר מתמחה בלכידת צבע בעוד שהמצלמה המונוכרומטית מתמחה בלכידת פרטי התמונה. שתי המצלמות האחוריות פועלות יחדיו על מנת לאפשר למשתמשים לצלם תמונות מלאות בפרטים, עומק וצבע. לדברי החברה, גם ה-P9 (בדומה לגלקסי S7) מצטיין בצילום בתנאי תאורה גרועים.

על כל אלה וואווי ציידה את ה-P9 בטכנולוגיית Hybrid Focus הלוכדת תמונות במהירות, דיוק ויציבות גבוהות ביותר. המכשיר תומך בפוקוס משולש המבוסס על לייזר, חישוב עומק וניגודיות ובוחר אוטומטית את המצב שיפיק את התוצאות הטובות ביותר בכל סביבה ותנאי תאורה.

"וואווי מביאה לצרכן הישראלי בשורה יוצאת דופן עם המכשיר עם המצלמה הטוב בעולם", אמר קובי כליף, מנכ"ל וואווי ישראל ושיגר חיצים ישירות למתחרות סמסונג ו-LG. "אני מאפשרים לצרכן הישראלי ליהנות מהמכשיר הטוב ביותר במחיר אטרקטיבי. הצרכנים השוקלים לרכוש בקרוב את אחד מהמכשירים הקוריאנים המתחרים יחסכו עשרות אחוזים אם ימתינו להגעת ה-P9 לישראל".

הכתב היה אורח של חברת וואווי בהשקת ה-P9 בלונדון

  • עוד באותו נושא:
  • וואווי P9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully