וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום הופך למציאות: הטלפון המתקפל של סמסונג יגיע אלינו ב-2017

אילן גלר

8.4.2016 / 0:00

אחרי שנים שבהן סרטון תדמית של ענקית הטלפונים הקוריאנית רץ ברשת עם טכנולוגיה עתידנית, סמסונג עומדת להשיק את ה-Smartlet הראשון

צילום מסך

האם בשנה הבאה תציג סמסונג מכשיר טאבלט בעל מסך מתקפל, שמסוגל להפוך בתוך שניות לסמארטפון קומפקטי? סרטון תדמית של סמסונג הציג את המכשיר האוטופי כבר ב-2012, והחברה הקוריאנית חשפה כבר מספר דגמי קונספט בעלי יכולת זו, אך לפי דיווח באתר חדשות הטכנולוגיה ETNews הדגם המסחרי הראשון יושק בשנת 2017 ויכונה "Smartlet".

מכשיר ה-Smartlet מבוסס על מסך מסוג OLED, הניתן לשימוש בשתי צורות: בתצורת סמארטפון קומפקטית, שבה גודלו עומד על 5 אינצ', ובתצורת טאבלט בגודל 7 אינצ'. בסמסונג כבר הודיעו רשמית כי מסך מסוג זה אכן נמצא בתכניות, אך טרם הכריזו על תאריך השקה מדויק בעבורו. "אנו מתכוננים לייצור המוני ושיווק של מוצר שכזה, ומדברים על כך עם שותפים", מסר מנהל חטיבת התצוגה של סמסונג לי ג'אנג-הון בשיחה עם משקיעים בחודש ינואר האחרון.

טלפון מתקפל של סמסונג. יוטיוב, צילום מסך
חלום! המתקפל של סמסונג, מתוך סרטון התדמית העתיק/צילום מסך, יוטיוב

בתוך כך, חשוב להדגיש כי סמסונג היא ספקית מובילה למסכי סמארטפונים, ביניהם גם אלו של האייפון. סביר להניח שהחברה תעדיף למכור את המסך המתקפל לחברות נוספות ולא לשמור אותו בבלעדיות לעצמה, כך שהמהפכה לא תוגבל רק למכשירי ה"גלקסי" אלא גם לסמארטפנים אחרים שיזכו למסך מתקפל בעתיד הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully