וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר ההזוי שקורה כשמחפשים "קולות של חיות" בגוגל

אילן גלר

8.4.2016 / 0:01

"איך עושה פרה?", מנוע החיפוש של גוגל יודע את התשובה לשאלה העתיקה הזאת. אם אתם מהאנשים שמפחדים שמכונות ילמדו את הילדים שלכם לדבר, אתם פחות תתחברו לידיעה הזאת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך עושה תרנגול?/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל מציגה תכונה חדשה במנוע החיפוש שלה, המיועדת להורים וילדים (או לעובדי משרד משועממים) הקלידו בשורת החיפוש את הצירוף "קולות של חיות" (או באנגלית Animal Noises), ובראש עמוד תוצאות החיפוש תמצאו טבלה בה מופיעות חיות שונות, לצד כפתור המשמיע את קולן. פשוט לחצו על הכפתור, וגוגל תשמיע לכם מייד קול של חתול, זברה, אריה, לוויתן ועוד 15 חיות שונות.

באנגלית ניתן גם לחפש ישירות קול של חיה מסוימת, לדוגמה - What does the dog say (מה הכלב אומר?) או Pig Sound ("קול של חזיר") כדי להגיע ישירות לחיה שמעניינת אתכם באותו רגע. מגוון החיות איננו אקראי לחלוטין, והוא מבוסס על צעצוע ילדים פופולרי בארה"ב מתוצרת מאטל, שדורות שלמים לומדים בעזרתו על קולן של חיות שונות.

השירות החדש נתגלה כמעט במקרה, שכן גוגל לא דאגה להכריז עליו באופן רשמי למעט בבלוג המשתמשים האוסטרי שלה. כאשר אחד המגיבים שאל מדוע השירות אינו כולל קולות של שועלים, הפנה אותו נציג גוגל בעמוד לסרטון המפורסם הבא:

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully