וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינשטיין נגד ניוטון: משחק הרשת שיגרום לכם להתמכר

אילן גלר

8.4.2016 / 6:46

מה שלא הולך במוח – יילך בכוח. משחק המכות Science Kombat יגרום לכם לבזבז שעות על קרבות מטופשים בין גדולי המדענים בהיסטוריה. אם תנצחו את כל 8 הדמויות הראשיות, תחכה לכם הפתעה גדולה ומדעית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוקינג נגד דארווין, מי לוקח?/מערכת וואלה!, צילום מסך

נמאס לכם מעלילות מטופשות במשחקי מכות? Science Kombat, משחק דפדפן חדש שהופק על ידי מגזין התרבות הברזילאי Superinteressante, נותן לכם סיבה אמיתית לשלוף אגרופים: קרבות בין המדענים הגדולים בהיסטוריה, שהחליטו כי חוסר הסכמה בנוגע לתיאוריות מדעיות ניתן להכרעה מהירה באמצעות חילופי מהלומות ומהלכי קרב מדהימים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי קראת "משחק חיקוי? אינשטיין הולך ללמד את אלן טורינג שיעור לחיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין השאר, תוכלו לשחק בתפקיד אלברט איינשטיין, אייזק ניוטון, סטיבן הוקינג, פיטגורס, מארי קירי, אלן טורינג, צ'ארלס דארווין, ניקולה טסלה ועוד רבים וטובים שאת שמותיהם כנראה לא שמעתם מאז התיכון. פרט למהלכי האגרופים והבעיטות הסטנדטיים, מסוגלת כל דמות להפעיל גם מהלך סופר-חזק המבוסס על יכולותיה המיוחדות. איינשטיין, לדוגמה, מנצל את בקיאותו בתחום מהירות האור על מנת ליצור התקפה מהירה במיוחד, בעוד שסטיבן הוקינג מייצר חור שחור קטלני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניוטון מחסל את איינשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להחליף את שפת הממשק לאנגלית, לחצו על הריבוע הסגול בצד שמאל למטה עם הכיתוב "EN"; בחרו את סוג הקרב ואת הלוחם, ותנו את המבט הכי קרבי שלכם.

המקשים הם W למתקפה מהירה, E למתקפה חזקה, ומקשי החצים לתנועה.

לאחר שתצליחו להביס שמונה דמויות שונות, תתבקשו להילחם בבוס הגדול של המשחק - לא נהרוס לכם את העלילה, אך בהחלט שווה להתקדם. במגזין מבטיחים כי בקרוב תצא גם מהדורה המיועדת למכשירי סמארטפון, כך שתוכלו להמשיך בקרבות המדעיים גם מחוץ לבית.

  • עוד באותו נושא:
  • משחק רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully