וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הרשת הסקסית מואשמת בגניבת 2 מיליון דולר

אילן גלר

10.4.2016 / 8:54

הכסף שימש לקניות בחנויות יוקרה, מסעדות, אופנה ותכשיטים, טיולים מפנקים ועוד. השיטה: גניבת כרטיסי אשראי חדשים מתיבות הדואר של אנשים מבוגרים

צילום מסך

(בווידאו: קליפ בהשתתפותה של פטרישיה פרז-גונזלז)

פטרישיה פרז-גונזלז היא דוגמנית הלבשה תחתונה, שנוהגת לפרסם תמונות נועזות למדי בחשבונות הטוויטר והאינסטגרם שלה. חלק מהבגדים הללו נמכרים בחנות מקוונת שאותה היא הקימה, אך כנראה שהעסקים בחנות הזו לא פרחו במיוחד בעקבות החשיפה המקוונת, שכן פטרישיה ובן זוגה החליטו לרפד את חשבון הבנק המשותף שלהם באמצעות תרמית גניבת זהויות מרושעת במיוחד.

במשך יותר משנתיים, נהגו בני הזוג להזמין מוצרים בשמם של יותר מ-40 פנסיונרים זרים, שהם הצליחו להשיג את פרטיהם האישיים ואת מספרי כרטיסי האשראי שלהם. כשכרטיס האשראי היה מגיע לתיבת הדואר של הקורבן, היו פטרישיה או בן זוגה אלברטו שולפים את המעטפה מתוך התיבה, מפעילים את הכרטיס - ויוצאים למסע שופינג.

הכסף שימש לקניות בחנויות יוקרה, סעודות בכמה מהמסעדות היקרות ביותר בארה"ב, רכישת מוצרי אופנה ותכשיטים, מימון טיולים מפנקים, קניית מכוניות ועוד. חלק מהמוצרים הללו, אגב, הגיעו בסופו של דבר גם הם לחנות המקוונת של פטרישיה. את החיים המפנקים שלהם הם הקפידו להציג ברשתות החברתיות.

כעת בת ה-26 ובן ה-31 עצורים, ובית המשפט דורש ערבות של לא פחות מחצי מיליון דולרים בכדי לשחררם טרם תחילת הדיונים. "הנאשמים לא חסכו שום הוצאה בעודם נהנים מכרטיסי האשראי של קורבנותיהם, וגרמו להם נזק רב" מסר התובע המחוזי הממונה על התיק, סיירוס וונס. את חשבון האינסטגרם שלה פטרישיה סגרה אך הטוויטר ממשיך להיות פעיל.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully