וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיונים לשייטת: האם אייפון SE קפוא בכדור קרח שרד נפילה מבניין? צפו

אילן גלר

10.4.2016 / 9:04

על פניו נשמע כאילו מדובר במבחן התעללות קשה מנשוא לכל מכשיר חשמלי, אבל באופן מפתיע האייפון הקטן החדש של אפל הצליח לעמוד במשימה

צילום מסך

אייפון SE החדש של אפל הוא חיה קצת מוזרה; מצד אחד מדובר במכשיר שהושק לאחרונה ומצד שני מדובר במכשיר שלא באמת מחדש דבר - רכיבים של אייפון 6S בגוף של אייפון 5S - ולכן אין זה פלא שהגולשים חשים צורך לבחון אותו.

היוטיובר GizmoSlip הוא לא הראשון שערך מבחן הישרדות לאייפון SE אך ייתכן בהחלט שהמבחן שלו הוא הקשוח ביותר, והמקורי ביותר, שראינו עד כה. מכשירי סמארטפון אינם חובבים רטיבות או נפילות מגובה רב, ואילו המבחן של GizmoSlip כולל את שניהם באופן הקיצוני ביותר שניתן לדמיין.

בתחילת המבחן, נטבל מכשיר האייפון בגיגית מלאה מים. למרות שהמכשיר איננו עמיד בפני רטיבות באופן רשמי, עושה רושם כי טבילה זו לא גרמה לו לנזק רב והוא המשיך לתפקד כרגיל. השלב הבא היה הקפאת התבנית במקרר לאורך הלילה. גם זה לא גרם נזק משמעותי למכשיר של אפל, שהוסיף לפעול - אם כי הסוללה כמעט התרוקנה לחלוטין.

לבסוף הושלך כדור הקרח (ובתוכו מכשיר האייפון) מגובה של כ-30 מטרים. הגובה הזה הספיק על מנת לנפץ את הקרח בעת הפגיעה בקרקע, אך למרבה ההפתעה לא נגרם למכשיר נזק קוסמטי משמעותי. כאשר הוא חובר שוב למטען, הוסיף לעבוד האייפון SE כרגיל. כמובן שאין בכל זה בכדי להעיד על כך שהמכשיר עמיד בפני מים ונפילות, אך כנראה שהוא בכל זאת קשוח למדי.

אייפון SE קפוא. צילום מסך
למה שמישהו יעשה לאייפון דבר כזה?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully