וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לגלקסי S7, את ה-LG G5 אפשר לתקן ממש בקלות

אילן גלר

10.4.2016 / 9:08

שני מכשירי הדגל נאבקים ראש בראש כמעט בכל קטגוריה, אבל לפי הפירוק המקצועי של בלוג iFixIt נראה שלפחות בתחום אחד LG מנצחת מבלי להזיע. ה-G5 זכה לציון 8 מתוך 10, לעומת 3 מתוך 10 לו זכה הגלקסי החדש

צילום מסך

מכשיר הדגל החדש של חברת LG, ה-G5, הושק בשבוע שעבר בישראל וצפוי להתחיל להימכר בארץ מחר. הוא עומד בפני מאבק לא פשוט מול גלקסי S7 של סמסונג בכל החזיתות, אך עושה רושם כי לפחות בקטגוריה אחת מצליחה LG לנצח את המתחרה מקוריאה בקלות.

בעוד שאת הגלקסי S7 כמעט בלתי אפשרי לתקן מבלי להשקיע מאמץ רב בפירוק המסך על ידי חימום, ה-G5 הוא סמארטפון המביא את בשורת המודולריות ונראה שבאמת לא נדרש כל ידע מקצועי על מנת להחליף כמה מחלקיו הבסיסיים ביותר.

בסקירה של בלוג iFixIt מתגלה כי מבנה המתכת הקשיח של ה-G5 מוחזק באמצעות צמד ברגים. לאחר שפותחים אותם, כמעט כל חלקי המכשיר: לוח האם, עדשות המצלמה, הסוללה ואפילו המסך, ניתנים לשליפה בקלות יחסית. בזמן שיצרנים אחרים משתמשים בכמויות נדיבות של דבק בכדי להצמיד את כל החלקי המכשיר זה לזה, ב-LG העדיפו תכנון המאפשר תיקונים קלים ומהירים.

כל זה, כמובן, עוד לא מתייחס לכך שהמכשיר מתוכנן מראש להיות מודולרי, כך שחלק מרכיביו – בהם הסוללה - ניתנים לשליפה והחלפה באביזרים שונים בתוך שניות גם מבלי לפרק את הסמארטפון כלל. הציון הסופי שאותו מקבל ה-G5 במבחן של iFixIt עומד על 8 מ-10. הגלקסי S7, להזכירכם, זכה לציון עגום של 3 מ-10, והמלצה חמה מצד צוות האתר שלא לנסות כלל לפרק אותו אלא אם אתם מוכנים לקחת על עצמכם את הסיכון שגם תיקון קטן יוכל להביא להרס המסך והמכשיר כולו.

פירוק G5. צילום מסך
"החזון המודולרי" - מגבים את המילים במעשים./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • G5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully