וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד המגניבים: רובוטריק שהופך לטאבלט של שיאומי

אילן גלר

11.4.2016 / 6:18

הוא אמנם לא מסוגל לתפקד כמו טאבלט רגיל, אבל אין ספק שמדובר באחד הצעצועים המגניבים שיצאו בשנים האחרונות. לפי ההתלהבות ברשת, המהדרה המוגבחת הזו תהפוך כנראה במהרה לפריט אספנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם הכוכב היה רדיו דאבל קאסט, היום זה טבאלט./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת האלקטרוניקה הסינית שיאומי חוגגת את יום הולדתה השישי, ומציגה פרויקט מיוחד שיישמח את מעריציה, וגם את מעריצי המותג רובוטריקים הפופולרי של חברת הצעצועים הסברו. מדובר בגרסה חדשה של טאבלט ה-Mi Pad 2, שהופכת בתוך 30 צעדים לרובוטריק.

הרובוטריק הופך לטאבלט בממדים מדויקים, עם מסך בגודל 7.9 אינץ'. הטאבלט לא פעיל וחשוב לציין כי לא מדובר בחיקוי אלא ברובוטריק רשמי, המיוצר בשיתוף פעולה עם הסברו. המעבר בין מצב הטאבלט למצב הרובוט אמנם ארוך ומסובך יותר מרוב צעצועי הילדים אך עדיין אין ספק כי מדובר בהישג הנדסי מרשים למדי ונאמן לרוח הרובוטריקים.

מעוניינים לרכוש את הגאדג'ט החדש והמלהיב? זה עשוי להיות מסובך. הדרך היחידה לקנות את הרובוטריק של שיאומי תהיה באמצעות קמפיין מימון המונים שיערך בסין, במהלכו הוא יימכר תמורת כעשרים דולרים (129 יואן). במחיר זה, אין כמעט ספק שכל היחידות יחטפו במהירות שיא וטאבלט-רובוטריק יהפוך לפריט אספנים נדיר, אלא אם יוחלט בשתי החברות להתחיל בייצור המוני של המוצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רובוטריקים, לטעינה!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צורת הטאבלט מעט פחות מלהיבה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully