וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבטיח שפוצץ את הרשת: לא תאמינו כמה צפו בדבר ההזוי הזה בשידור חי

11.4.2016 / 9:48

פייסבוק משקיעה לא מעט משאבים, כסף ואנרגיה בקידום פיצ'ר השידור החי שלה, והשידור הזה עשה לשירות החדש של הרשת החברתית את מה שהאייפוד עשה לנגני המוזיקה. אמ;לק: ברגע השיא צפו בו במקביל 800 אלף גולשים מכל העולם

צילום מסך

זה היה כנראה רגע השיא של שירות השידור החי של פייסבוק עד כה: כמעט מיליון גולשים הצטרפו לשידור הווידאו של אתר BuzzFeed בזמן אמת, ומה כולם רצו לראות? ובכן, התוכן הלוהט ששבר את הרשת הוא וידאו של שני אנשים בחלוקים לבנים, המותחים גומיות סביב אבטיח בציפייה איטית לרגע הדרמטי שבו האבטיח לא יצליח לשאת עוד בלחץ ויתפוצץ.

זו לא הפעם הראשונה שניסוי כזה נערך ברשת, וניתן למצוא לא מעט סרטונים כאלה ביוטיוב, אבלו זו הפעם הראשונה שהוא נעשה בשידור חי ועוד על ידי אתר פופולרי כל כך. הרעיון מאחורי הניסוי הוא שגם אם הלחץ שמפעילה גומייה אחת על אבטיח הוא זניח יחסית, וכמות גדולה של גומיות תספיק כדי לכסח אותו הרי שיש נקודה אחת מסוימת בה הלחץ הופך למכריע.

לאט לאט, מאות אלפי הצופים זכו לראות כיצד האבטיח מתעוות ומתקפל, עד ששניות ספורות לאחר הנחת הגומיה מספר 670, התפוצץ הפרי ברגע מופלא של מיץ ולכלוך. בשיא השידור צפו בו במקביל 800 אלף גולשים מכל העולם.

לאילו מסקנות ניתן להגיע מהרגע המסעיר הזה בתולדות הרשת? בתור התחלה, עושה רושם כי זמן קצר יחסית לאחר השקתו כבר זוכה שירות הווידאו של פייסבוק לפופולריות רבה יותר משל רוב מתחריו, וההימור של צוקרברג על הפלטפורמה אכן התגלה כמוצלח למדי.

מצד שני, לעומת ההבטחה של מנכ"ל הרשת החברתית לאפשר לאנשים "לשדר את כל מה שקורה בעולם", נראה שהשימוש בפועל בשירות מעט פחות חשוב לעתיד האנושות - אם כי הוא בהחלט משעשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully