וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבל מייל מאביו שנתיים אחרי מותו: "אני גאה בך"

אילן גלר

12.4.2016 / 9:09

"אני מדבר איתך מהקבר", כתב האב לבנו במייל דחוי שהגיע רק השבוע ליעדו, שנתיים אחרי מות האב מסרטן. "בזמן שאתה קורא את המילים הללו, אני כבר הלכתי לעולמי"

אילוסטרציה. ShutterStock
"היינו מפטפטים שעות"./ShutterStock

שירות הדואר המקוון FutureMe מאפשר לשלוח מייל דחוי לחודשים או שנים מרגע הכתיבה, והשבוע הוא סיפק רגע מרגש לאדם שקיבל מכתב מאביו שנתיים אחרי מותו. "שלום בן, אני מדבר איתך מהקבר. בווווו" - במילים האלה נפתח המייל המשעשע והמרגש ששותף ברשת החברתית Reddit וזכה לעשרות אלפי צפיות.

"בזמן שאתה קורא את המילים הללו, אני כבר הלכתי לעולמי", כתב האב לבנו. "אני מקווה שכבר הספקת להתרגל לחיים ללא אביך, ועזרת גם לאימא שלך להתרגל. אני בטוח לחלוטין שאתה דואג לה היטב ממש כמוני". רוב המכתב כולל פרטים אישיים שאותם בחר הבן שלא לשתף, אך גם הפסקאות הנבחרות שאותן פרסם הסכימו בכדי לעורר גלים של סימפטיה והערצה.

"הדבר הראשון שאני רוצה לספר לך הוא כמה אני גאה בך… יש לי כמה תובנות לשתף איתך שלא יצא לי לכתוב במהלך החודשים האחרונים". את התובנות עצמן בחר הבן כאמור לשמור לעצמו, אך עדיין מדובר ללא ספק בדוגמה נהדרת לניצול נכון של הטכנולוגיה.

"היחסים שלי עם אבא שלי השתנו ברגע שאבחנו אצלו סרטן", סיפר לשאר הגולשים הבן, שהזדהה באתר רק באמצעות שם משתמש שלו Beersie_McSlurrp. "הוא היה מהדור הקודם ובא ממשפחה עם אב מתעלל. תמיד היו לנו יחסים טובים והוא היה אבא נהדר אבל אף פעם לא הרגשתי בנוח לדבר איתו על דברים ולא היינו פתוחים אחד עם השני. הוא היה מודל לחיקוי בכל מה שעשה ואיך שהוא התייחס לאנשים אבל התקשורת בינינו הייתה לא טובה. הסרטן שינה את זה; במשך חודשים פשוט ישבנו ופטפטנו והוא סיפר לי סיפורים על חייו שאף אחד לא הכיר - טובים ורעים, מצחיקים ורציניים".

  • עוד באותו נושא:
  • אי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully