וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי S7 עמיד למים, אבל האם הוא גם עמיד לקולה?

אילן גלר

12.4.2016 / 9:15

כל כך הרבה ניסויים ומבחני התעללות נערכו כבר על מכשיר הדגל החדש של היצרנית הדרום-קוריאנית, שטבילה בקופסה מלאה בקולה והקפאה של כל העסק למשך הלילה אפילו לא נשמע לנו חריג

צילום מסך

מכשיר הגלקסי S7 החדש של סמסונג עמיד באופן רשמי בפני מים ורטיבות, אך האם הוא מסוגל להמשיך לפעול גם לאחר אמבטיה קפואה של קוקה-קולה? זה בדיוק מה שהוחלט לבדוק בסרטון הווידאו הזה, במהלכו לא רק נטבל מכשיר הדגל הזוכה לשבחים של סמסונג בתוך קופסה מלאה במשקה המוגז, אלא אף הונח בתוך המקפיא. לצדו, אגב, החליטו יוצרי הסרטון לבחון גם את מכשיר האייפון 6S פלוס של אפל.

התוצאות, לאחר המבחן המלא שאורכו כתשע שעות, בהחלט ישמחו את חובבי היצרנית הקוריאנית: הגלקסי S7 הצליח להחזיק מעמד, ופעל ללא כל קושי לאחר שהוקפא בתוך מלבן הקולה. מרשים לא פחות לראות שהסוללה שלו הצליחה להמשיך להפעיל אותו לאורך כל הניסוי, כך שלא נדרשה טעינה נוספת בסיומו.

ומה עלה בגורל האייפון (שלא אמור להיות עמיד למים)? זה נכבה וסירב להידלק לאחר שנשלף מהקופסה, אך הבעיה לא הייתה פגיעה של נוזלים - האייפון הצליח דווקא לשרוד את אמבטיית הקולה. הסוללה היא זו שהתרוקנה לחלוטין במהלך שעות הניסוי, ולאחר טעינה מחודשת נדלק האייפון ופעל כרגיל. שני המכשירים הללו, אם כן, קשוחים למדי - אך הסמסונג מציג חיי סוללה טובים יותר, בעיקר בתנאי קור הידועים כזוללי סוללה בצורה מוגברת.

גלקסי S7 בקולה. צילום מסך
יוצאים כל הגזים!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully