וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הודעות שסוננו" - ההודעות שלא ידעתם שמחכות לכם בפייסבוק

אילן גלר

13.4.2016 / 8:57

פייסבוק לא טרחה להסביר שבחודשים האחרונים חלק מההודעות שנשלחות אליכם כלל לא מגיעות אפילו לרשימת הבקשות לאישור וצריך לגשת אליהן במיוחד. כך תבדקו כמה הודעות הצטברו שם

פייסבוק. ShutterStock
חשבתם שאתם כבר מכירים את כל השטויות של פייסבוק? צילום: ShutterStock)/ShutterStock

לפני כמה חודשים ביצעה פייסבוק שינוי באפליקציית המסנג'ר שלה, שרבים כנראה לא שמו לב אליו. בעוד רובנו התרגלנו שתיקיית "Other", שהכילה עד אז פניות ממשתמשים שאינם חברים שלכם, נעלמה ובמקומה הופיעה רשימת הבקשות לאישור ("Message Requests").

לאחר האישור, ניתן להתכתב עם שולח ההודעה אבל מתברר שגם מי שהקשיב טוב להוראות החדשות, וזכר לבדוק את התיקייה הזו - שהבקשות בה מסומנות כהתראות - עדיין פספס הודעות רבות. החלק אותו פייסבוק לא טרחה להסביר היטב הוא שכעת חלק מההודעות שנשלחות אליכם כלל לא מגיעות לעמוד הבית של פייסבוק או לאפליקציה.

פייסבוק מסננת את הפניות ומציגה בפניכן רק את אלו שנראות לה רלוונטיות. כל האחרות נותרות תחת מסך נפרד, ללא כל התראה. סביר להניח שיש שם המון פרסומות או מכתבי שרשרת מיותרים, אך ייתכן שהתגלגלו לשם גם כמה הודעות שדווקא הייתם כן מעוניינים לקבל.

כדי לבדוק את כל ההודעות, עליכם להיכנס לעמוד הבית של פייסבוק, להקליק על אייקון הצ'אט מימין למעלה, לבחור באפשרות "Message Requests" בחלון שנפתח ואז באפשרות "See Filtered Requests". באפליקציית הסמארטפון, כנסו לתפריט ההגדרות באמצעות לחיצה על סמל גלגל השיניים שמימין למעלה, בחרו באפשרות "People", לאחר מכן "Message Requests" ולבסוף "See Filtered Requests".

כמה הודעות מצאתם שם? טקבקו.

כך תמצאו את ההודעות שסוננו על ידי פייסבוק:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היכנסו לאזור ההודעות בראש האתר ולחצו על בקשות לשיחה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתחתית ההודעות לחצו על ההודעות שסוננו./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ושם אתם עלולים למצוא קצת יותר מכמה הודעות ספאם./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully