וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזבו את כל החיקויים - זה סקייטבורד מרחף!

אילן גלר

13.4.2016 / 9:42

Flyboard Air מסוגל להמריא לגובה של עד 3,000 מטרים ולטוס ברציפות במהירות של כ-150 קמ"ש במשך עשר דקות שלמות. הבעיה: זה מאוד לא יציב והרוכב נושא על גבו את טנק הדלק

צילום מסך

אחרי לא מעט ניסיונות ופיתוחים, נראה שאנחנו מתקרבים צעד נוסף לעתיד התחבורה האישית שחזו בסרט "בחזרה לעתיד 2". סקייטבורד מרחף אמיתי (ורועש במיוחד), בשם Flyboard Air, מסוגל להמריא לגובה של עד 3,000 מטרים ולטוס במהירות של כ-150 קמ"ש - שזה המון בשביל מתקן שעומדים עליו באוויר. על הנתונים המרשימים הללו הוא מסוגל לשמור במשך לא פחות מעשר דקות של טיסה רצופה.

הגאדג'ט המרשים הזה הורכב על ידי פרנקי זפטה, שעד כה התמחה במכשירי ריחוף המבוססים על זרנוקי מים רבי עוצמה. ה-Flyboard Air הוא הכלי הראשון שלו המסוגל לנוע בכל תנאי השטח, אם כי במהלך הניסויים הוא מקפיד לטוס מעל נהרות או אגמים - למקרה שמשהו ישתבש והוא יאלץ לנחות במהירות. המנוע, לרוע המזל, אינו חשמלי והוא פועל באמצעות דלק שאותו הרוכב חייב לשאת על גבו.

כמובן שיעבור עוד זמן מה עד שה-Flyboard יהפוך למוצר מסחרי, וגם אז יהיה כנראה מותאם בעיקר לספורט-אקסטרים ולא ככלי תחבורה יומיומי. אולי המתקן יהפוך לאטרקציה בפארקי שעשועים למיניהם, ואז רבים יוכלו להתנסות בטיסה אישית ומהירה במיוחד בכלי העתידני.

פלייבורד. צילום מסך
עשר דקות של טיסה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully