וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסך המוות הכחול של ווינדוס זוכה לשדרוג - אבל הוא מוזר

אילן גלר

15.4.2016 / 7:47

אף אחד לא אמור להתרגל למסך המאיים הזה, שמעיד כי שגיאה קריטית אירעה במערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט, אבל המסך הוותיק עובר כעת ריענון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
QR קוד וסמיילי עצוב נוספו לעיצוב, אבל זה עדיין לא מונע מהמערכת לקרוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

"מסך המוות הכחול" - הודעת השגיאה המפורסמת אותה זכו, ועדיין זוכים, לראות משתמשי מערכת ההפעלה ווינדוס בעת קריסה מוחלטת של כל תוכנות המחשב - עומדת לזכות בעדכון המשמעותי ביותר שלה מזה שנים. במיקרוסופט מקווים להפוך את הודעת השגיאה המעצבנת למעט יותר מועילה, באמצעות הוספת קוד QR לסריקה בסמארטפון, שיוצג על המסך הכחול המאיים בתוספת סמיילי עצוב.

הברקוד הוא קישור לדף אינטרנט המכיל מידע אודות התקלה הספציפית שגרמה למחשב לקרוס. במיקרוסופט מעוניינים להציע למשתמש מידע אינפורמטיבי, שעשוי לסייע לו לתקן את התקלה ולהימנע משגיאות מערכת קריטיות נוספות בעתיד.

מאחר והמחשב עצמו אינו שמיש, בזמן שהודעת השגיאה מוצגת, הגיוני לנסות ולחפש פתרון בסמארטפון בזמן שממתינים עד הרגע בו המחשב יצליח להפעיל את עצמו מחדש.

מסך המוות המעודכן הוא חלק מעדכון ה-"Anniversary" של ווינדוס 10, שיוצע להורדה בחינם לכל המשתמשים במערכת ההפעלה בקיץ הקרוב. כעת נותר לקוות כי המידע שיופיע בדפי האינטרנט אליהם השגיאה מקשרת אכן יהיה ברור ומועיל לכלל המשתמשים, שעד כה לא ממש ידעו מה לעשות ברגעים שהמחשב קורס.

  • עוד באותו נושא:
  • ווינדוס 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully