וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נושאת יאכטות" - טכנולוגיה משוגעת בפעולה

אילן גלר

13.4.2016 / 9:50

מכירים את המשאיות האלה שגוררות ערימה של מכוניות מהנמל לסוכנות הרכב? אז זה פחות או יותר הרעיון של הספינה הזו, רק שהיא סוחבת יאכטות לנמלים מרוחקים בכל העולם; ויש לה דרך מרתקת להעמיס אותן

צילום מסך

תארו לעצמכם שאתם מתגוררים בחוף המזרחי של ארה"ב, ורוצים לקחת את היאכטה הפרטית שלכם לסיבוב בין איי יוון, או להרחיק עד אוסטרליה וניו-זילנד. הדרך האיטית לעשות זאת תהיה הפלגה עם היאכטה עצמה - כלומר חופשה של שבועות מהבית והעבודה ומסע ארוך יחסית בלב-ים. לא כולם מוכנים לאתגר שכזה, וכאן בדיוק "נושאת היאכטות" Super Servant 4 נחלצת לעזרת עשירי העולם.

נושאת היאכטות מסוגלת לשנע סירות וספינות קטנות ממנה למרחקים עצומים, מבלי שתהליך העמסת הספינות על הסיפון יהיה מורכב במיוחד. ה-Super Servant 4 פשוט שוקעת במים, ואז מתרוממת מתחת ליאכטות ומרימה אותן בקלילות. המעוניינים בשירותיה מזמינים אותה מראש להגיע לנמל שבו היאכטה עוגנת, ומשם היא מועברת ישירות ליעד הטיול.

הנוסעים עצמם יכולים להגיע במהירות וביעילות בטיסה ישירה, ואז לצאת להפלגה ביאכטה שלהם שכבר תמתין להם בנמל. עלות התענוג עומדת על עשרות אלפי דולרים, אם כי ללקוחות הפוטציאליים זו כנראה לא באמת בעיה. אם זה מעניין אתכם, תוכלו להזמין את שירותי נושאת היאכטות מהאתר הרשמי, המכיל גם פרטים רבים על סוגי השייט השונים והתהליכים הטכניים הקשורים בהובלה הימית הייחודית.

נושאת יאכטות. צילום מסך
צריך לראות כדי להבין את גודל ההישג./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יאכטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully