וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות מתגברת: מייזו השיקה סמארטפון חזק במחיר נוח

ניר יהב, סין

13.4.2016 / 12:06

בעוד רוב היצרניות נלחמות כיום על חובבי הצילום בסמארטפון, הענקית הסינית מציגה נייד עם מפרט מכובד מאוד ושמה דגש בעיקר דווקא על איכות השמע. כשהוא יגיע לישראל מחירו צפוי לעמוד על כ-2,500 שקלים

מערכת וואלה!

יצרנית הסמארטפונים הסינית Meizu חשפה הבוקר את מכשיר הדגל החדש שלה PRO 6 ונראה שאף יצרנית לא מוכנה לוותר היום על חובבי הצילום. אך בעוד המצלמה של המכשיר מכובדת מאוד, ההתרשמות הראשונה שלנו היא שיש לא מעט טובות ממנה במכשירים שכבר נמכרים ברחבי העולם.

המפרט של הפרו 6 כולל שבב מדיהטק Helio X25 עם עשר ליבות - שתיים של 2.5 גיגה-הרץ ועוד שמונה של 1.4 גיגה-הרץ בשני אשכולות של ארבע ליבות.

כמו כן, בתוך המכשיר תמצאו זיכרון עבודה של 4 גיגה RAM, מסך AMOLED בגודל 5.2 אינץ' מחוזק בזכוכית גורילה 4 וטכנולוגיית 3D Touch, המאפשרת להפעיל פונקציות שונות באמצעות לחיצה על המסך בעוצמות שונות.

חיבור USB מהיר מסוג C מאפשר טכנולוגיית טעינה מהירה שלדברי נציגי החברה מגיעה לטעינה מלאה תוך שעה ול-26 אחוזי סוללה תוך עשר דקות בלבד. בנוסף הדגישו בחברה כי הטעינה המהירה שלהם לא מחממת את המכשיר כמו טכנולוגיות דומות במכשירים אחרים.

מייזו פרו 6. ניר יהב, מערכת וואלה!
עוד מלבן אנדרואיד לאוסף./מערכת וואלה!, ניר יהב

שני דגמים יוצעו למכירה, אחד עם 32 גיגה לאחסון פנימי ואחד עם 64 גיגה. אחד הפיצ'רים המרכזיים במכשיר, לפחות לפי החברה הוא הרמקול המשוכלל. המכשיר מצויד בדור השלישי של מערכת NXP Smart PA, שאמורה לנטר את תנודות הרמקול בזמן אמת וכך לשפר את הסאונד משמעותית גם כשרעשי רקע מפריעים.

למכשיר גוף מתכתי אחיד, חיישן קורא טביעות אצבע, מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל עם מנגנון לייזר פוקוס ולדברי החברה המצלמה מספקת תמונות שוות גם בתנאי תאורה גרועים. המצלמה הקדמית של 5 מגה פיקסל גם אמורה לספק תמונות סלפי טובות בתנאים לא אופטימליים.

מהתרשמות ראשונה נראה שלמכשיר הזה יש נוכחות והוא נוח מאוד ביד. המצלמה אכן טובה אבל לא מדהימה, בתנאי תאורה בעייתיים. הוא מהיר וחזק ולפחות בהפעלה ראשונה נראה שיש לו לא מעט להציע. הפרו 6 יחל להימכר בסין במחיר של 2,799 יואן (בערך 1,630 שקלים) וישווק בארץ ברשת "באג" במחיר משוער של כ-2,500-2,600 לדגם השווה יותר עם 64 גיגה לאחסון פנימי. הדגם עם 32 גיגה לאחסון ככל הנראה יימכר בארץ בכ-2,000 שקלים. המכשיר ישווק בצבעים כסוף, זהוב ושחור.

הכותב הוא אורח של מייזו בסין

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מייזו פרו 6. ניר יהב, מערכת וואלה!
המצלמה לא הפילה אותנו./מערכת וואלה!, ניר יהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully