וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת פורנו צופה בסרטון של עצמה. צפו בתגובות שלה

13.4.2016 / 12:50

"זה כל כך מוזר לצפות בעצמי - פשוט אין לי מילים לתאר. זה היה רע", סיכמה קוקו וולווט כוכבנית הפורנו בתום הצפייה בכמה סצנות בהשתתפותה. "זה נראה כאילו אני דוחסת בוריטו לתוך הפה שלי"

צילום מסך

רבים מאיתנו לא אוהבים לשמוע את הקול שלנו בהקלטה, או לצפות בעצמנו בסרטוני וידאו ביתיים. זה יכול להיות קצת מביך, אבל איך מרגישה כוכבת סרטי פורנו כשהיא צופה בתוצרים המצולמים של עצמה, כאחרונה הגולשות?

אולי הייתם מצפים מכוכבת סרטים למבוגרים שתהיה מורגלת לנישה הקולנועית בה בחרה, אבל בסרטון שהכינו בבלוג Wood Rocket הפופולרי, מתברר שזה לא בהכרח נכון. בסרטון בעל פסקול הפורנו הקלאסי, הכוכבת הידועה בשם קוקו ולווט מתבקשת לצפות לראשונה באחת הסצנות בכיכובה, והתוצאה משעשעת, מביכה ולרגעים אף נוגעת ללב.

סרטון התגובה מתחיל בצחקוקי מבוכה, וכשהיא אומרת "השפה התחתונה שלי ממש מדלדלת", לא ברור על אילו מהשפתיים היא בהכרח מדברת. "זה נראה כאילו אני דוחסת בוריטו לתוך הפה שלי", אמרה לפני ששוב נכנס הפסקול והשלים את התמונה בקלות בדמיון.

קוקו וולווט. צילום מסך
מתפדחת. קוקו וולווט./צילום מסך

"אוקיי, הישבן שלי נראה כמו אפרסק שנפתח לשניים", הגיבה קוקו לקטע אחר בסרט בכיכובה. " הישבן שלי ממש קרוב", היא אמרה בתגובה לקטע קלוז-אפ, עם הבעה שכנראה תהיה לכל אחד מאיתנו אם הוא יזכה להצצה באיכות HD לנקבים שכמעט ולא יוצא לנו לראות בפעולה, בשל מיקומם האסטרטגי. "זה כמעט נכנס לי לתחת!", היא הבחינה לראשונה בהמשך הווידאו בתאונה שנמנעה בזמן הצילומים. "זה ממש מפחיד".

בסופו של דבר, מבינה קוקו שלמעשה בזמן סצנת הפורנו, היא השתדלה שלא לפתוח את עיניה. לסיכום החוויה היא אומרת: "זה כל כך מוזר לצפות בעצמי - פשוט אין לי מילים לתאר. זה היה רע".

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully