וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדופק של החברה הישראלית- הסיפורים החמים בפייסבוק

14.4.2016 / 9:28

רצח תאיר ראדה, קרין גורן, רחבעם זאבי, הירי בחברון, ענבל אור. וגם: כמה אחוזים מהגולשים לעגו למראה של גורן אחרי שידור פרק הבכורה של בייק אוף?

סיכום השבוע בפייסבוק. VIGO, מערכת וואלה! NEWS
סיכום השבוע בפייסבוק/מערכת וואלה! NEWS, VIGO

גם השבוע מדדנו, בעזרת חברת Vigo, את הדופק של החברה הישראלית דרך הפוסטים, התמונות והתגובות שפורסמו בפייסבוק. נראה שמגמת העיסוק בפלילים נמשכת גם השבוע ברשת החברתית. לפי הנתונים ניכר כי אירועים פליליים-משפטיים גוברים בהיקף ההתייחסות על הנושאים הביטחוניים והכלכליים גם יחד.

ענבל אור

יזמית הנדל"ן, שהסתבכה בחובות ורימתה לכאורה רוכשי דירות, זכתה בשבוע האחרון ליותר מ-800 אזכורים באמצעי התקשורת המערכתיים, בעקבותיהם נרשם גם עיסוק מוגבר של הרשת בפרשה. רוב הגולשים בטוחים כי ענבל אור אשמה וכי יש למצות עמה את הדין, אך טוענים כי ההתעסקות בפרטים הקטנים של המקרה משמשת לרכילות צהובה בלבד ואינה רלוונטית.

סיכום השבוע בפייסבוק. VIGO, מערכת וואלה! NEWS
כמה אחוזים מהגולשים חשבו השבוע שענבל אור אשמה?/מערכת וואלה! NEWS, VIGO

הירי בחברון

אירוע הירי בחברון ממשיך להעסיק את הציבור זה השבוע השלישי ברציפות ולהגיע לחשיפה מצטברת של כ-150 אלף שיחות ברשת. בשלב זה מדובר האירוע השלישי בעוצמת השיח שלו השנה, אחרי גל הטרור ועונת האח הגדול שהסתיימה.

רחבעם זאבי

הדיון על רחבעם זאבי הפך גם הוא לדיון פוליטי: הגולשים תומכי הימין טוענים כי אין סיבה להעלות פרשת הטרדות מיניות מלפני עשרות שנים ולהכפיש את זכרו של המת ואילו הגולשים תומכי השמאל טוענים כי לא יתכן שתקציבים רבים כל כך מועברים להנצחת מורשתו של אדם שייתכן וסרח. בשונה מנושאים אחרים הגולשים מתחלקים כמעט באופן שווה בין התומכים בתחקיר של אילנה דיין ובין המתנגדים לו.

סיכום השבוע בפייסבוק. VIGO, מערכת וואלה! NEWS
הגולשים מחולקים לשניים, כמו בפרשות רבות שהופכות לפוליטיות./מערכת וואלה! NEWS, VIGO

קרין גורן

הפרק הראשון של בייק אוף בשבוע שעבר עורר בעיקר שיח של ביוש-שמנים (Fat Shaming) על השופטת בתכנית, וצירף אותה למועדון יוקרתי של נשים שספגו ביקורת על היקפן. כשני שלישים מהמלגלגים היו גברים אך שליש היו גם נשים, בעיקר בחורות צעירות. בעקבות הביקורת פרסמה גורן פוסט בפייסבוק שזכה להיקף שיא של 111 אלף לייקים ו-17 אלף שיתופים - אחד הפוסטים הוויראליים ביותר ברשת בשנה האחרונה.

סיכום השבוע בפייסבוק. VIGO, מערכת וואלה! NEWS
פוסט התגובה של קרין גורן הפך לדבר הכי ויראלי בפרשה./מערכת וואלה! NEWS, VIGO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully