וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מתכוונת להרוג את שם המשתמש והסיסמה

אילן גלר

15.4.2016 / 5:41

במשך שנים הרגילו אותנו שכדי להשתמש בשירות מקוון אנחנו צריכים שם משתמש וסיסמה, אבל לכולנו יש גם מספרי טלפון ייחודיים אז למה לא לחסוך מאיתנו את הצורך לזכור שמות וקודים רבים כל כך?

סיסמה. ShutterStock
אפשר להפסיק לשנן סיסמאות ושמות משתמש?/ShutterStock

אם נמאס לכם להקליד את פרטי הלוג-אין הקבועים שלכם בפייסבוק אבעת ההתחברות לאלפי האפליקציות שעושות שימוש במערכת החשבונות של החברה, בקרוב תוכלו ליהנות מפתרון מהיר ונוח יותר. Account Kit, שירות חדש אותו הציגה פייסבוק בכנס המפתחים שלה בסן-פרנסיסקו, מאפשר יצירת חשבונות דיגיטליים תוך שימוש בכתובת מייל או מספר טלפון נייד בלבד.

לאחר שתקישו את המייל או את מספר הטלפון שלכם, תקבלו פנייה במייל במסרון ובה בקשה לאשר כי אתם אכן אלו שמנסים ליצור חשבון חדש (כמו באימות כפול). קליק אחד נוסף, וזהו - תהליך ההרשמה הושלם. מאחורי הקלעים מתבצע אימות נתונים מורכב למדי, אולם לכם זה לא מאוד ישנה. התוצאה היא הרשמה מהירה, ללא צורך בפרטים נוספים שאותם אתם עשויים לשכוח, או שהאקר יהיה מסוגל לנחש בקלות.

פייסבוק מנסה לגרום למפתחים רבים יותר ויותר לעשות שימוש בכלים שלה, וכך למשוך אותם לנסות גם שירותים נוספים של החברה, בראשם כמובן פלטפורמת הפרסום המצליחה שלה. הקיט זמין כבר עתה לאפליקציות אייפון ואנדרואיד, כך שסביר בהחלט כי בקרוב מאוד תתקלו בו בעת התקנת אפליקציות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully