וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחם פלסטיק נוזלי - אתם רוצים כזה

אילן גלר

17.4.2016 / 6:10

אמנם לא מדובר בפיתוח טכנולוגי פורץ דרך, אבל אין ספק שהמלחם הזה מקבל נקודות בונוס על שימושיות. לפחות לפי ההדגמה, נראה שחיבור בין חלקי פלסטיק לא יכול להיות פשוט יותר. וזה מבלי לציין את היכולת שלו לאחות בידוד של כבלים

צילום מסך

אם נדרשתם בעבר לחבר בין חלקי פלסטיק שונים, בפרויקט מלאכה או אולי בניסיון נואש לתקן איזה צעצוע שנשבר, בוודאי גיליתם כי רוב הדבקים על המדף אינם אפקטיביים מספיק, או מותירים שאריות לא אסתטיות במיוחד. עד כה האלטרנטיבה היחידה הייתה לעבור לחומרים חזקים ומסוכנים יותר, שהיו עלולים להשאיר אתכם עם פציעות ותוצאות שלא ממש מצדיקות את המאמץ. "מלחם הפלסטיק" החדש מציע אפשרות אחרת, נוחה ובטיחותית הרבה יותר.

המלחם מצויד במחסניות המכילות פלסטיק מוכן להלחמה, ונורת LED רבת עוצמה שמעבירה את החומר למצב נוזלי - וכך מחברת בין החלקים השונים. תהליך ההדבקה פשוט ומהיר, ובסרטונים שאותם פרסם יוצר הגאדג'ט המגניב הזה עושה רושם כי התוצאות מרשימות למדי. לאחר שהוא מתקרר, הפלסטיק עמיד בפני מים וחום, כך שהתיקון אמור להחזיק מעמד לאורך זמן.

מחירו של מלחמם הפלסטיק אינו גבוה במיוחד, כ-23 דולרים בהזמנה ברשת. בתוך החבילה תקבלו שלוש מחסניות של פלסטיק, ומארז נשיאה קטנטן שיאפשר לכם לקחת את המלחם הזה לכל מקום, למקרה שיצוץ הצורך בתיקוני שטח דחופים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדביק מסגרות של משקפיים./מערכת וואלה!, צילום מסך
מלחם בונדיק. צילום מסך
וגם מאחה בידוד של כבלים./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מלחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully