וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפ הזה הוא כנראה הדבר הכי מצחיק שעלה היום לפייסבוק

14.4.2016 / 13:03

תוך שעה הגיע הסרטון של השחקנית ומצחיקנית הרשת, לני כהן, למאות לייקים ועשרות שיתופים. האמת, אנחנו גם צפינו בו כמה פעמים ולא הפסקנו לצחוק

צלמים זמניים מורשים

אחד הסרטונים המצחיקים שסוחפים היום את הפייסבוק הישראלי הוא הקליפ של לני כהן, השחקנית ומצחיקנית הרשת, בו היא מציגה עולם הפוך שגברים נאלצים לסבול מהערות סקסיסטיות שלה ברחוב, בפאב ובעצם בכל מקום.

הסרטון עלה לרשת בשעה 11:50 וצבר מאז מאות לייקים ועשרות שיתופים במהירות. התגובות לסרטון נעות בין "גאונה!" ל-"ענק" ו-"מעולה", ואנחנו חייבים להסכים שמדובר בהפקה ברמה מאוד גבוהה ביחס למה שאנחנו רגילים לראות במחוזותינו.

"לאחרונה יצא לי לשמוע הרבה פעמים אנשים שמוצאים אלף סיבות להאשים בנות שהתלוננו על הטרדות", היא מספרת בשיחה עם וואלה! TECH. "חשבתי לעצמי, מה היה קורה אם אישה הייתה דווקא מחפיצה גבר. אחרי שישבתי בבית קפה ובחור זרק לי הערה מגעילה, החלטתי ללכת על זה. כתבתי את המילים, חברי הטוב רן רייטן הלחין, וביחד עם המון חברים עשינו את הקליפ הזה. זה הקליפ השלישי שאני משחררת לרשת, ומקווה להמשיך הלאה ולהביא עוד המון בקרוב". לדבריה, "מאז שפרסמתי את הסרטון אני לא מפסיקה לקבל תגובות. זה כל-כך נעים לראות שיש אנשים שמבינים בדיוק את מה שאני מדברת עליו".

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully