וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה הזו מגיעה סוף סוף לשעונים החכמים של גוגל

אילן גלר

18.4.2016 / 7:20

אם אתם נוהגים להתעדכן בנעשה במשרד באמצעות אפליקציית הדואר של מיקרוסופט אאוטלוק, תשמחו כנראה לשמוע שגרסה ייעודית הגיעה גם לשעון החכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית אאוטלוק לשעוני אנדרואיד./מערכת וואלה!, צילום מסך

מתיחת הפנים של ווינדוס לא עוצרת בפי.סי - אפליקציית המייל הפופולרית של מיקרוסופט, אאוטלוק, זכתה כעת לגרסה ייעודית גם לשעונים החכמים המבוססים על אנדרואיד (Android Wear). עד כה, השעונים היו מציגים רק התראה בסיסית על קבלת מייל באפליקציה, וכעת ניתן יהיה לעשות הרבה יותר בזכות האפליקציה החדשה, שתומכת לרוב במיילים של מקומות עבודה.

תוכן המייל, שיוצג על גבי מסך השעון לאחר העדכון, יהיה ארוך הרבה יותר כך שניתן יהיה לקרוא את המסר כולו ולא רק תקציר בלתי מספק. בנוסף, תוכלו לענות למייל באופן ישיר מהשעון, בין אם באמצעות הכתבת טקסט למיקרופון או תגובה כתובה מראש שתוכל להתאים למצבים רבים (בדומה לאפשרות התגובה המהירה להודעות SMS המוצגת במכשירי סמארטפון רבים).

אאוטלוק היא אחת האפליקציות הבודדות שמציגות תמיכה מלאה ב-Android Wear, למרות שמדובר במערכת הפעלה ותיקה יחסית ותוכנת מייל ותיקה עוד יותר. אם יש לכם שעון חכם, כל שעליכם לעשות הוא לעדכן את אאוטלוק בסמארטפון לגרסתה העדכנית ביותר, ואפליקציית השעון תותקן באופן אוטומטי לאחר העדכון ותופיע על השעון החכם שלכם מבלי שתצטרכו לנקוט באף צעד נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully