וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחרו מוזיקה שתשפר את מצב הרוח: אפליקציות שוות למובייל

אורי סגל

17.4.2016 / 11:52

שדרגו את המכשיר שלכם עם ערכות נושא מדליקות, בחרו מוזיקה שתשפר את מצב הרוח, ארגנו את כל התמונות שלכם. ועוד מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Noizio

האפליקציה הזו תארגן לכם ערב עם מוטיב רומנטי, ותסייע לכם להתאים פסקול שתוכלו לעבוד איתו, או להירדם בנועם. תוכלו ליהנות מעיצוב מינימליסטי, 15 סביבות סאונד קסומות, אפשרות להפעיל טיימר לסיום ההשמעה ועוד. אם תרצו להציף את הבית בסאונד אווירה של גשם באוקטובר, נהר זורם, סופת רעמים ועוד, הורידו את האפליקציה והתאימו לכם מוזיקה.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

PDF Forms

צריכים לחתום על מסמכים משפטיים, או על כל מסמך אחר אך הוא לא זמין לכם פיזית? אין שום בעיה. כל שעליכם לעשות הוא לחתום על הטופס באופן דיגיטלי הישר ממכשיר הסמארטפון שלכם. האפליקציה מאפשרת לכם לצפות במסמכי PDF, לערוך אותם, לחתום עליהם במידת הצורך ולשתף אותם במגוון דרכים. הממשק של האפליקציה ידידותי ונוח לשימוש.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 34 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Syrma - icon Pack

רכשתם בגדים לחג, קניתם מתנות לכולם, אבל מה עם לשדרג את הסמארטפון שלכם? תוכלו ליהנות מחבילת אייקונים צבעונית במיוחד, מלאת שיק וסטייל, שתכניס רוח של חג למסך שלכם. לאחר התקנת האפליקציה כל האייקונים יהפכו לצבעוניים, בעלי מראה מאויר ויחודי.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Tang - Free Icon Pack

רציתם להתחדש לקראת החג עם ערכת נושא מדליקה אך אתם פחות מתחברים לסטייל הצבעוני ומחפשים מראה יותר אלגנטי? תוכלו ליהנות מערכת נושא אלגנטית המעוטרת בצבעים חמים ומבוססת פלטת צבעים בהירה. כל האייקונים לאחר התקנת האפליקציה ישנו את צבעם לאדום וקרם, ותוכלו לבחור רקע תואם שאתם אוהבים מתוך מאגר של רקעים שונים. לרשותכם יותר מ-180 רקעים ו-2,610 אייקונים שונים, כמו גם שעון תואם לערכת הנושא ולוח שנה דינמי.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 5.30 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully