וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועה: בשנה הבאה אפל תשיק אייפון עטוף זכוכית

אילן גלר

20.4.2016 / 6:17

הירידה במכירות וההתעקשות לא לחדש כלום בעיצוב האייפון השנה מראות שמשהו לא טוב עובר על אפל, אבל לפי הדיווחים ברשת, ב-2017 אולי נחזור להתרגש המוצרים של החברה עם התפוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלומיניום ופלסטיק זה כל כך 2016./מערכת וואלה!, צילום מסך

ככל שמתרבות השמועות אודות תכניותיה של אפל בכל הנוגע לעתיד האייפון, כך נעשה ברור יותר שאייפון 7, הצפוי להגיע לחנויות בחודש ספטמבר, יהיה שוב דגם שלא יתהדר בשינויים עיצוביים או טכנולוגיים משמעותיים לעומת קודמו. את ההפתעות האמיתיות שומרת החברה לשנה הבאה, אז תציג לפי הדיווח האחרון ברשת סמארטפון פורץ דרך שיראה שונה לגמרי מהקו הנוכחי.

אותו דגם עתידני יורכב ממארז העשוי כולו זכוכית, כלומר חזרה לסגנון שאפיין את מכשירי אפל בשנים הקודמות, ונטישת הטרנד הנוכחי בתעשייה שהוא מכשירים העשויים ממארז אלומיניום. בכדי להתגבר על הרגישות היחסית של זכוכית לשריטות ולנפילות, תרכיב אפל את הסמארטפון החדש מזכוכית קשיחה במיוחד. זו גם כנראה הסיבה שנזכה לראות את המכשיר רק בשנת 2017, שכן החברה עדיין לא מוכנה להתחיל בייצור הזכוכית הזו.

בנוסף למארז הזכוכית צפויה החברה לעבור להשתמש במסכי OLED מעוגלים מתוצרת סמסונג, שיתבססו על המסכים הקמורים בהם היתרנית הקוריאנית עושה שימוש בדגמי הגלקסי Edge. באפל מקווים כי המתחרים לא יצליחו לחקות בקלות את הסגנון החדש, המצריך השקעה משמעותית בתהליכי ייצור מתקדמים. ייתכן גם מצב שבו סמסונג לא תרצה למהר ולהתחרות בדגמים החדשים של אפל, שכן היא בכל מקרה תרשום רווחים משמעותיים בזכות מעורבותה בפיתוחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully