וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב משיקה שידור חי ב-360 מעלות

אילן גלר

20.4.2016 / 9:09

האתר מציע תמיכה גם בשידור חי ממצלמות 360 מעלות וגם תומך כעת בצליל לפי מיקום (Spatial Audio), כך שכל צופה יקבל פס קול התואם את נקודת המבט שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שידורים חיים ב-360 מעלות - להיות בכל מקום מבלי לצאת מהבית./מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני יותר משנה נוספה באתר שיתוף הסרטונים הפופולרי, יוטיוב, תמיכה בסרטונים שהוקלטו באמצעות מצלמות 360 מעלות, המאפשרים לצופים לבחור את זווית הצילום ולשנות את נקודת המבט תוך כדי ההרצה של הסרטון.

כעת משלים האתר את המהפך הטכנולוגי, ומציע תמיכה גם בשידור חי ממצלמה שכזו. בנוסף, הנגן שבאתר תומך כעת בצליל לפי מיקום (Spatial Audio), כך שעם בחירת נקודת מבט חדשה ישתנה גם פס הקול בכדי להתאים לסביבה שאותה בחרתם, ולדמות את המציאות ברמת דיוק גבוהה במיוחד.

"ממש כפי שצפייה בקונצרט ב-360 מעלות יכולה להעניק לכם חוויה מסעירה וייחודית, צליל לפי מיקום יאפשר לכם להקשיב להופעה כאילו אתם ממש שם - כשהעומק, המרחק והאינטנסיביות כולם משחקים תפקיד", הסביר מנהל המוצר בחברה, ניל מוהאן. "אנחנו בטוחים שכעת אמנים יוכלו לעשות אפילו יותר כדי להכניס את המעריצים לתוך העולם שלהם".

ביוטיוב מלווים את השקת השירות החדש בשידורים חיים באיכות HD וב-360 מעלות של הופעות נבחרות מפסטיבל קואצ'לה, הנערך בימים אלו ממש בקליפורניה. בשידורי ההופעות תוכלו לצפות במהלך סוף השבוע הקרוב - קישור אליהן יופיע בעמוד הבית של האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully