וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה קרה לאייפון שחטף כמה מכות פטיש. צפו

אילן גלר

21.4.2016 / 5:43

אמ;לק: זה נראה כאילו רגע לפני שהוא הולך מהעולם, האייפון החליט להחזיר מלחמה ולהפוך לרימון עשן. הצעיר, שהפליא במכשיר הנייד את מכותיו עם פטיש, ממש לא ציפה לזה

צילום מסך

צעיר שהחליט לנפץ את מכשיר האייפון שלו באמצעות פטיש (סתם כדי לבדוק מה יקרה; לא אמרנו שהוא צעיר מבריק במיוחד), נדהם לגלות כי בתוך מכשיר הסמארטפון ישנם גם חלקים שעשויים להחזיר מלחמה. בתחילת הסרטון, שצולם על ידי הצעיר עצמו (עם האייפון החדש אולי?), נראה הצעיר אוחז בפטיש בידו השנייה ומפליא מכותיו במכשיר האומלל. בתחילה לא קורה שום דבר מפתיע - המסך נסדק יותר ויותר, עד למצב שבו ברור שלא ניתן להשתמש בו עוד.

אולם לאחר עוד כמה מכות, נשמעים לפתע קולות נפץ מהמכשיר. עשן לבן וסמיך מתחיל לבקוע מתוך המסך המנופץ במהירות, ולמלא את החדר שבו הסרטון מצולם, מה שגורם באופן לא מפתיע לבהלה רבה מצדו של יוצר הסרטון, שלא ממש מבין מה מתרחש, ובטוח שמכשיר האייפון מנסה להרוג אותו בחזרה.

אם גם אתם תוהים, אחרי הצפייה בתיעוד, מה התרחש שם בעצם? סביר להניח שההסבר לתופעה המוזרה הוא פגיעה בסוללת הליתיום של האייפון, בתוכה חומרים כימיים פעילים שקיים סיכון שיגיבו באלימות בעת חשיפתם לחומרים מתכתיים, או אפילו רק בשל פתיחת המארז האטום של הסוללה. כמעט מיותר לציין שכל יצרניות הסמארטפונים מזהירות באופן חמור מפני פגיעה במארז הסוללה, ומפני טיפול בה שלא לפי ההוראות. ניסיון לפרק את המכשיר בפטיש בהחלט עומד בניגוד לתקנות הללו.

ריסק אייפון עם פטיש. צילום מסך
לזה הוא לא ציפה./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully