וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו היו 5 הסיפורים החמים השבוע בפייסבוק

21.4.2016 / 7:59

ההכנות לפסח, הירי בחברון, התחקיר על רחבעם זאבי, הפיגוע באוטובוס בירושלים ופרשת הרצוג. וגם: מה היחס בין תומכי ימין לשמאל בפייסבוק?

סיכום השבוע בפייסבוק. VIGO, מערכת וואלה! NEWS
חמשת הסיפורים החמים השבוע בפייסבוק./מערכת וואלה! NEWS, VIGO

גם השבוע מדדנו, בעזרת חברת Vigo, את הדופק של החברה הישראלית דרך הפוסטים, התמונות והתגובות שפורסמו בפייסבוק. השבוע התחלקה תשומת לב הגולשים בין ההכנות לפסח לבין מגוון אירועים, שזכו כולם לפרשנות פוליטית.

סיכום השבוע בפייסבוק. VIGO, מערכת וואלה! NEWS
מה היחס בין תומכי ימין לשמאל בפייסבוק?/מערכת וואלה! NEWS, VIGO

הירי בחברון
אירוע הירי בו הרג החייל, אלאור אזריה, מחבל מנוטרל בחברון ממשיכה לעניין את הציבור מזה כחודש, והגיעה עד כה לחשיפה מצטברת של 170 אלף שיחות. השבוע עמדה במרכז תשומת הלב עצרת התמיכה שהתקיימה ביום רביעי. שני שיאים בעצרת עניינו את הגולשים: הודעת ההשתתפות ולאחר מכן הודעת הביטול של אייל גולן, שספגו ביקורת משמאל ומימין, והיקף השיח על מספר המבקרים שנכח בעצרת.

רחבעם זאבי
הדיון סביב תחקיר "עובדה" על רחבעם זאבי המשיך להעסיק את הגולשים בתחילת השבוע. לאחר שידורו הודו רבים כי התחקיר היה מצוין וראוי לשידור, גם אם לפני כן חששו ממנו, ובכך עלתה כמות התומכים בקיום התחקיר בקרב כ-70 אחוזים מהגולשים. במקביל התקיים ברשת דיון לגבי מידת האובייקטיביות הפוליטית של אילנה דיין.

הפיגוע בירושלים
עליית המדרגה בפיצוץ המטען באוטובוס בירושלים התסיסה את הגולשים וחשפה פן נוסף בוויכוח הפוליטי - שני הצדדים טוענים כי הממשלה לא עושה מספיק במלחמה בטרור, אך כמובן מציעים פתרונות שונים.

אירועים נוספים
בנוסף לאירועים המרכזיים נרשמו השבוע עשרות אירועים נוספים שעוררו את הוויכוח בין שני הצדדים הפוליטיים ובהם: הציטוט של הרצוג כנגד ערבים, חשיפת המנהרה בעזה, סרטון סיכום השנה של הממשלה, סרטוני הפריימריז שהפיץ אראל מרגלית ואפילו פטירתה של רונית אלקבץ שזכתה להתייחסויות פוליטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully