וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש של סנייק? לא תצליחו להפסיק לשחק במשחק הרשת הממכר הזה

אילן גלר

21.4.2016 / 9:23

כל שהתולעת שלכם תאכל יותר, היא תהפוך לארוכה ורחבה יותר, ותולעים קטנות ממנה לא יוכלו להזיק לה. אנחנו מקווים שאין לכם משהו חשוב לעשות עכשיו

צילום מסך

האם המשחק סנייק, שהפך להיסטריה גלובלית בזכות הטלפונים הקלסיים של נוקיה מראשית שנות ה-2000, עומד לכבוש את העולם מחדש? גרסה עדכנית של המשחק בשם Slither.io, משלבת אלמנטים חברתיים (שהיו כמובן בלתי אפשריים לפני עשור) וצוברת פופולריות במהירות עצומה.

השליטה ב-Slither.io זהה לחלוטין לזו של הלהיט הקלסי, אך כאן לוח המשחק משותף לעוד אלפי גולשים המשחקים בו-זמנית ביחד איתכם. המשימה, אם כן, אינה רק לאסוף כמה שיותר אוכל ולא להתנגש בקירות, אלא גם לחמוק מתולעים של שחקנים אחרים, שמנסים לפגוע בכם ובעיקר לאכול כדי לגדול.

משחק רשת סלית'ר. צילום מסך
היזהרו מהשחקנים האחרים שמצטרפים מכל העולם./צילום מסך

ככל שהתולעת שלכם תאכל יותר, היא תהפוך לארוכה ורחבה יותר, ותולעים קטנות ממנה לא יוכלו להזיק לה. מצד שני, כמובן שהרבה יותר קשה לשלוט בתולעת ארוכה ואיטית כל-כך. חידושים נוספים, לעומת סנייק המקורי, הם אפשרות לקביעת צבע ועיצוב ייחודיים עבור התולעת שלכם, שילוו אתכם לאורך המשחק.

התוצאה הסופית היא להיט רשת ממכר, שביוטיוב תוכלו כבר למצוא מדריכי אסטרטגיה מפורטים עבורו. האם תעדיפו להיות אגרסיביים ולמקד את מאמציכם בניסיון לחסל שחקנים אחרים, או שתנסו דווקא להתחמק מכל הגולשים בלוח, לצבור כוחות בחלקים מבודדים של המפה ואז לתקוף בזריזות ברגע הנכון? זהירות - הניסיון לענות על השאלה הזו עשוי לעלות לכם בשעות רבות של זמן מבוזבז.

[למשחק - הקליקו כאן]

  • עוד באותו נושא:
  • משחק רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully