וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי נוט 6: בסמסונג עדיין מתלבטים לגבי גודל המסך?

אילן גלר

25.4.2016 / 6:56

לפי הדיווחים, כרגע שוקלים בחברה שני כיוונים שונים למדי, ובסופו של דבר יבחר כנראה אחד מהם והשני ישאר על רצפת סטודיו העיצוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה תבחר סמסונג?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג צפויה להכריז על מכשיר חדש בסדרת ה-Galaxy Note המצליחה בחודש אוגוסט הקרוב, אך לפי הדיווחים האחרונים בחברה עדיין לא נתקבלה החלטה סופית באשר לעיצובו וגודלו של המכשיר העתידי. כרגע שוקלים בחברה שני כיוונים שונים למדי, ובסופו של דבר יבחר כנראה אחד מהם - והשני ישאר על רצפת סטודיו העיצוב.

אפשרות אחת היא עיצוב סטנדרטי למדי, שלא יהיה שונה מאוד ממכשיר ה-Note הקודם. לפי מפרט זה, יצויד המכשיר במסך בגודל 5.7 אינץ', מעבד סנאפדרגון 820 (או מעבד מקביל אליו מתוצרת עצמית של סמסונג), 6 גיגה של זיכרון RAM, סוללה בנפח 3,100 מיליאמפר-שעה וכמובן חיישן טביעות אצבע ועמידות בפני מים ואבק בתקן המחמיר ביותר, כמו במכשיר הגלקסי S7 המוצלח, שהושק לאחרונה.

האפשרות השנייה שאותה שוקלים בסמסונג היא מכשיר בעל מסך קמור בקצה אחד, כמו זה של הגלקסי נוט אדג', או מקומר בשני צדדיו, כמו הגלקסי S6 ו-S7 אדג' המוכרים יותר. גודל המסך יצמח ל-5.9 אינץ' במקרה זה, בעוד יתר המפרט ישאר זהה לזה הסטנדרטי. אז באיזה כיוון תתקדם סמסונג? החלטה בעניין זה תתקבל כנראה בשבועות הקרובים, בכדי לא לגרום לעיכוב בלתי רצוי בתאריך ההכרזה הרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully