וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחקה במציאות מדומה לראשונה - ונכנסה להיסטריה. צפו

אילן גלר

26.4.2016 / 9:55

רנט הצעירה הצליחה להתמודד לא רע עם איום הזומבים, אבל היא לא הפסיקה לצרוח תוך כדי החווייה, ובסיומה היא נראתה מעורערת וידיה רעדו

צילום מסך

מהפכת המציאות המדומה, המחזירה לכותרות מיני קסדות ומשקפיים שכמותן לא ראינו מאז שנות ה-90, מבטיחה להפוך את משחקי המחשב הפופולריים לריאליסטיים וממכרים יותר מתמיד. אם אינכם חושבים שהמעבר ממסך דו-מימדי לעולם תלת-ממדי וחוויית 360 מעלות יכולים לשנות לחלוטין את חווית המשחק שלכם, אולי הסרטון הוויראלי הזה ישכנע אתכם אחרת.

התיעוד הקצר, שזכה לפופולריות רבה ברשת, מתעד את חוויותיה של בחורה בשם רנט, המתנסה בפעם הראשונה במשחק אימה בשם The Brookhaven Experiment תוך שימוש במשקפי המציאות המדומה Vive של חברת HTC הטאיוואנית. המשחק הזה אינו שונה באופן מהותי מעשרות כותרי פעולה שיצאו במהלך השנים האחרונות, אך עושה רושם כי לפחות עבור רנט, העולם החדש מפחיד ומסעיר במיוחד.

רנט מצליחה דווקא להתמודד לא רע עם איום הזומבים, ומסיימת את השלב בהצלחה, אך היא נראית היסטרית למדי לאחר החוויה - ידיה רועדות, והיא אינה בטוחה אם מתחשק לה לחזור שוב למשחק המפחיד. זאת אחרי שהיא לא הפסיקה לצרוח בהיסטריה במהלך כל השלב. ייתכן בהחלט כי דווקא עתה יהפכו כמה ממשחקי הפעולה המצליחים בשוק לפחות ריאליסטיים ויזואלית, על מנת שחווית המשחק בהם ב-VR לא תהיה מאיימת מדי עבור שחקנים רבים.

זומבים מציאות מדומה. צילום מסך
לזה היא לא ציפתה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully